en ik het toch van me af wil schrijven en bovendien meningen wil horen zet ik het maar op Bokt

Vorig jaar zomer rond augustus kregen mijn vriend en ik een woning aangeboden .
Een leuke woning voor net 2 personen en mn huisdiertjes .
We waren nog niet klaar in het huis en er ging al in de ronte dat mijn vriend zijn broertje
het huis uit zou worden gezet .
Hun moeder is hertrouwd met een draak van een vent en ze hebben nauwelijks contact met mijn
vriend en zijn broertje .
Hun vader is hertrouwd met een Poolse meid die net zo oud is als mijn vriend .
Daar woonde mijn vriend zijn broertje dus ook bij maar door allerlei strubbelingen zoals
geen kostgeld betalen , niks doen etc moest hij het huis uit .
Inmiddels waren wij net 2 dagen klaar in ons huisje en stond tante lief met broertje en 2 tassen ranzige spullen voor de deur .
Hij zou voor 2 maanden bij ons komen wonen zodat hij een plekje voor zichzelf zou kunnen vinden .
Inmiddels zit hij er nu nog steeds , en ik ....
Ben eerlijk gezegd een emotioneel wrak geworden zonder dat iemand het aan mij merkt .
We hebben maar 1 slaapkamer boven dus broertje ligt middenin de woonkamer op een slaapbank .
Hij zit hier al zolang en ik heb hem nog nooit zien douchen !!
Elke zondag gaat hij zwemmen en daar wast hij blijkbaar zichzelf en zijn kleding want een
onderbroek ? Ben ik nooit tegen gekomen !
En bovendat gaat je sexleven natuurlijk gruwelijk achteruit want hij past zich niet aan ons aan maar
wij moeten ons aan hem aanpassen .
En dat zal betekenen dat sex alleen in het weekend kan

Heel de week zit hij savonds op je lip .
Hij betaald geen kostgeld , maar weet wel de boel op te eten .
Als ik eten voor mijn vriend en mij meeneem zit hij me aan te kijken of hij zeggen wilt :
Neem je voor mij niks mee ??
Uit zijn werk pakt hij eten , een glas en een FLES cola om vervolgens heel de nacht het glas te laten
staan en de fles cola onder de tafel te zetten .
Want ja : Hij weet wel wie het opruimt natuurlijk !
Laten staan is geen optie want dan is het binnen de kortste keren een puinhoop .
Hij is met zijn rijbewijs bezig en voor zijn examen moest hij ergens ingeschreven staan
want dit stond hij dus niet .
Helemaal in zak en as zat hij want hij was met een kamer bezig en nu kon hij zijn rijbewijs niet halen .
Mijn vriend heeft hem een briefadres gegeven zodat hij toch evt zijn rijbewijs kon ophalen maar nu dat is gebeurd zie ik niks gebeuren betreft een kamer .
Ik heb het er vaak over met mijn vriend en we begonnen al in december :
Hij krijgt tot eind van de maand .
Inmiddels zitten we al bijna in April .
Heb al geprobeerd om te kijken wat er gebeurd als ik mijn mond houd
maar dan gebeurd er helemaal niks .
Ik geloof niet dat mijn vriend er uberhaubt iets van durft te zeggen .
En nu zit ik te verzinnen wat IK er dan aan zou kunnen doen .
Wat zouden jullie doen als jullie in mijn situatie zaten ??
In ieder geval bedankt voor het lezen
Of heb je dat al eens gedaan? 
Als ik in jou schoenen stond, dan zou ik nu echt zijn spullen aan het inpakken zijn...
Er wordt gewoon van je geprofiteerd, zolang hij bij jullie een dak boven zijn hoofd heeft en kan eten en drinken zonder dat het hem een cent kost, dan geloof ik niet dat hij ooit zonder hulp van jou (en je vriend!) weg gaat...