Nou... to the point.
Wie van jullie Bokkers hier heeft er een account op DeviantART?
Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar de dingen die mensen maken en dan online plaatsen.
Ik heet er xSofticatious
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
Het is alleen een kwestie van heel goed kijken... Devenyy schreef:Ik heb het geduld er niet voor... als het niet lukt heb ik de neiging zo het papier door de kamer te smijten met de toebehoren erbij
Toch maar eens proberen van eerst wat meer
Nickytje schreef:Devenyy schreef:Ik heb het geduld er niet voor... als het niet lukt heb ik de neiging zo het papier door de kamer te smijten met de toebehoren erbij
Dat is mijn probleem dus ook denk ik. Overigens kan ik wel onrealistische dingen tekenen zoals bv. manga mannetjes enzo.
Maar geen realistische dingen. Ik heb hopen boekjes met hoe leer ik dit en dat tekenen, maar als het van de eerste keer niet lukt
zoals ik wil scheur ik als een bezetene dat blad uit m'n tekenboek en stop ermeeToch maar eens proberen van eerst wat meer
geduld te kweken
Menino schreef:nouja, iets natekenen bestaat voornamelijk uit het analyseren van een foto en het analyseren van vormen etc. en deze op papier zet... En als je daar een beetje handigheid in krijgt kan je het uit je hoofd
Ik ben niet van mening dat je een gave moet hebben om te leren tekenen ofzoHet is alleen een kwestie van heel goed kijken...
xXLiekeXx schreef:Menino schreef:nouja, iets natekenen bestaat voornamelijk uit het analyseren van een foto en het analyseren van vormen etc. en deze op papier zet... En als je daar een beetje handigheid in krijgt kan je het uit je hoofd
Ik ben niet van mening dat je een gave moet hebben om te leren tekenen ofzoHet is alleen een kwestie van heel goed kijken...
Helemaal mee eens!