Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, dat er in 3 minuten 20 mensen hebben gebeld of dat er 1 iemand heeft gebeld dat ie met 20 mensen komt ofzo (als er al niet meer dan 20 fietsjes zijn).
En ze willen voortdurend metingen doen enzo, hadden tegen iemand anders gezegd dat ze nog maar 3 maaltijden per dag mocht omdat ze te dik was en mocht ook geen tussendoortjes want een knorrende maag is goed voor de vetverbranding. Nouja en zo nog wel wat meer dingetjes.Het is ook nog eens best wel duur (€30 per maand). Nu staat er dus in het contract dat als je eerder wilt stoppen dat je het dan om moet zetten in een 6 maanden contract en dat is €45 per maand of als je gaat verhuizen maar dan moet je een inschrijvingsbewijs van het bevolkingsregister laten zien (dus als iemand er nog 1 heeft toevallig, pm hem me
). Eigenlijk wil ik er nu direct vanaf. In het contract staat ook dat je gebruik kan maken van hun faciliteiten (waaronder groepslessen), dus zij houden zich ook niet aan het contract. Kan ik dit als argument aanvoeren dat ik mijn lidmaatschap eerder op wil zeggen? Ook staat er dat de ouders akkoord moeten gaan als je jonger bent dan 19 en je gaat het lidmaatschap aan, mijn ouders hebben niks ondertekend maar ik ben dus wel lid. Kan ik hierdoor mijn lidmaatschap opzeggen? Ik was 17 toen ik lid werd, ben nu 18. Voor mijn zus geldt dit helaas niet meer.Nouja, iemand die weet hoe we hier zo snel mogelijk af kunnen komen?

Maar kan ik er ook nog wat mee doen dat ik nog maar 17 was toen ik tekende en dat mijn ouders nog niet hebben getekend, terwijl er in het contract wel staat dat dat moet?
En dan zeggen ze dat de rest van de avond (andere groepslessen) ook al vol zitten terwijl je pas een uur van tevoren mag bellen.