Ik heb even een gekke vraag.. Ik hoorde laatst iemand, die zat te vertellen over dat hij een soort van cursus had gevolgd, waarbij hij eerst een biertje moest nemen, vervolgens in de simulator, nog een biertje, weer simulator, nog een biertje en ga maar verder.
Maar is dat de normale cursus die je moet volgen als je gepakt ben met drank op? Of kan ik die ook 'kado' doen?
Mijn vriend is namelijk vrachtwagenchauffeur ( eigen rijder ) en rijd wel eens met een biertje te veel op.. Hij speelt dus niet alleen met het leven van zichzelf en anderen, maar ook met ze bedrijf/werk
Ik kan boos worden wat ik wil, maar luisteren doet hij toch niet. Aangezien hij nog al veel voor mij doet, wil ik ook eens iets voor hem doen..
En nou ben ik benieuwd, of ik hem niet zo'n soort 'cursus' kan geven. Misschien dat hij het dan wel leert..
Dus heeft iemand daar misschien informatie over? een internetsite? of iets dergelijks
Alvast bedankt

Merlinde
.
Dokken kan je als je gepakt wordt hoor, en mag je de cursus ook nog een helemaal zelf betalen
). Daarna moesten we het parcours rijden en kregen daar cijfers op en de tijd werd geklokt. Toen iedereen was geweest om de beurt op de weegschaal, aan de hand van je gewicht kreeg je het aantal glazen wat je moest drinken (bier of wodka/jus en ze waren behoorlijk gul met de wodka). Als je dat op had dan moest je blazen, na een half uur weer blazen, weer die computer test doen en dan weer in de auto het parcours doen.