Nu had ik het hier laatst met iemand over toen we toevallig een oudere Islamitische man inhaalden en we toevallig op het onderwerp kwamen en hij zei dat hij het inderdaad ook zelden zag.
Als zoiets je dan eenmaal is opgevallen, ga je er op letten dus ik verwachtte meer moslims op de fiets te zien dan ik voorheen deed, want anders lette ik nooit zo specifiek op de fietsers om me heen, maar het aantal is niet ineens explosief gestegen.

Nu vraag ik me dus af of dit ergens vandaan komt, of dat het gewoon toeval is. In de bus (als ik er sporadisch in zit) zie ik wel vaak moslima's, dus er wordt wel gereisd
, ik zou er zelf alleen niet aan moeten denken om alles met de bus (OV in het algemeen) te moeten doen (auto's natuurlijk buiten beschouwing gelaten, gaat me meer om kortere afstanden).Dit is trouwens totaal niet bedoeld als aanval op het weinig fietsen van moslims of uberhaupt op moslims, en misschien ben ik wel te generaliserend en moet ik er ook Hindoestanen, Aziaten, Antillianen, etc. bij zetten, maar het gaat om het algemene idee.

Is fietsen dan nog steeds echt 'Hollands'? (Voor zover je daarover kunt praten, zie de Maxima-verspreking.
)
Hoe laf...
Diegene fietste ook vet hard weg zei ze en keek steeds vet bang achterom enzo. Maar dat doe je toch niet?!?!?!?!?! Daar kan ik zo kwaad van worden.
Maarja was een beetje off topic.
Ik kwam maar niet op het woord!
) zijn er weinig vergeleken met 'Hollanders'. 

In Dronten is het ook wat goedkoper wonen, en eigenlijk zag je veel van dergelijke meiden en vrouwen gewoon op de fiets. Wel gingen ze voor boodschappen doen veel meer te voet had ik het idee, met zo'n boodschappentrolley. Daar moet ik dan weer absoluut niet aan denken. Even alle weekboodschappen daarin meezeulen...