Weer drama.. Onverwacht is het uit..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaaikeMo

Weer drama.. Onverwacht is het uit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 19:51

Bereid je voor op een lang lang verhaal.... Ik wil het graag van me afschrijven, en hoop op een steuntje in de rug.. dat verdriet toch overgaat..

Het is uit tussen mij en mijn vriend. We waren vandaag 7 maanden. We hadden zondagavond ruzie. Naja ging nergens over. Maandag smste hij, ik smste niks terug, telefoon was uitgevallen. savonds kom ik terug, wat laat want had verjaardag een beetje gevierd op stal.. Krijg ik boos smsje omdat ik niks terug had gestuurd.. dus ik smsen, bellen.. hij drukte me weg! en zette zelfs tel uit! want hij wilde slapen.. Nouja wat is belangrijker, slapen of relatie? een uurtje kan ie toch wel missen? naja.. vandaag naar hem toegegaan.. gepraat, geruzied.. tot moeders thuis kwam.. met eten.. ik moest weg, nog midden in de ruzie.. want hij wilde gaan eten.. ik nog bozer, want ja, ik ben toch wel belangrijker dan eten!?!?!
Naja... anders werd t koud zei hij.. ik meteen: je kan het verdomme in de magnetron flikkeren.. na lang ruzieen, ik stond al buiten want ik moest eigk weg.. zei die moeder: ach san kom wat eten en laat maaike weer binnen.. Sander was zo woest als iets... Dus ben toch maar gegaan.. met de woorden: Ik hoor het nog wel, of niet.. Dan houd t op..
Kreeg ik een smsje dat het over was want het kon niet meer..
Slappeling..
Hij had verdomme met een bos rozen voor de deur meoten staan, hij laat eten voor mij!..
Nu mijn roze bril af is, besef ik dat hij zo leuk niet was.. hij had geen passie, geen doel in zijn leven.. laatste tijd wilde ik het eigenlijk wel uitmaken, maar werd het toch gezellig.. we hadden geen gesprekstof, geen dingen die gelijk waren.. deden niks.. uiteindelijk was het gewoon sex.. wat eigenlijk laatste maand met de dag ook beroerder werd...
Ik ben gebroken... Ik ben kapot.. heb nog nooit zoveel gehuilt.. Buiten mijn vriendje, ben ik nu ook mijn maatje kwijt!! ;( Het ging eigenlijk ook neit zo heel slecht tussen ons.. buiten dat het toch minder werd.. 7 maanden 'geluk' weg omdat ik geen smsje heb gestuurd.. komt het op neer..
het word een zware maand, maar daar kom ik wel doorheen.. Morgen word ik 18, nouja.. leuk is dat nu ook niet meer.. Ik hoef hem niet meer te zien.. hij is zoo zwak geweest.. en alles behalve respect.. niet dat hij niet om mij gaf.. ik geloof dat hij er ook best kapot van is? maar wat ie heeft gemaakt kan niet.. Sander was zeker niet de ware, daar ben ik me al langer bewust van.. Maar wilde het niet geloven.. ja verliefd zijn he.. Elk einde betekend een nieuwe herinnering..

Eventually one of two things will happen: He'll realize you're worth it or you'll realize he isn't
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 25-03-09 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

ikenindi

Re: Weer drama.. Onverwacht mijn man kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:55

neem aan dat er wel meer speelde dan al? als hij je laat vallen enkel en alleen omdat je niet snel genoeg terug smste is hij je niet waard iig ;)

fijne verjaardag morgen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:02

Sorry, bij het lezen van de titel dacht ik dat je getrouwd was en die man overleden is.. :o

Alsnog is het erg rot en wens ik je wel sterkte!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:04

Mijn relatie is (bijna) op dezelfde manier uitgegaan 3 weken geleden. Wij hadden dan anderhalf jaar.. Ook via een smsje.. Meis, je verdiend beter.. Wees klaar met deze jongen want het is gewoon een slappeling dat hij het via sms doet.. Dat zijn diegene die zich laten kennen!!

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:05

onverwacht mijn man kwijt? lekkere titel, dacht dat je man was overleden ofzo.
maar goed, wel behoorlijk k.lote voor je natuurlijk, maar wat is de reden nou dat het uit is? omdat je niet terug smste? ook idioot. :\ ennuh, als je na 7 maanden al geen gesprekstof meer hebt en het toch altijd op sex uitdraaide, snap je toch zelf hopelijk ook wel dat dat nooit meer echt iets wordt? :=
als ik je verhaal zo hoor: wees blij dat je van m af bent :P
en fijne verjaardag alvast :)
Laatst bijgewerkt door Melissaaaaa op 24-03-09 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:06

Sterkte :(:) Liefde is leuk zolang het duurt Fijne verjaardag

Melissaaaaa

Marilla schreef:
Sorry, bij het lezen van de titel dacht ik dat je getrouwd was en die man overleden is.. :o
Alsnog is het erg rot en wens ik je wel sterkte!
idd :=

Pradaatje

Enzo ook mijne..
Sterkte meis! :(:) Je verdient beter, koppie omhoog en laat zien dat je er bent!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:08

Ik dacht ook dat je man was overleden. Maar je bent pas 17 en je verkering is uit....zielig maar er zijn meer jongens.
Misschien kun je je titel (laten) aanpassen?

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:11

jeez dacht dat je man was overleden! sorrie dat was mijn 1e gedachte. toen ik de titel las.
mischien even titel aanpassen.
sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:11

De titel is wel eng... maar idd komt wel weer goed of anders komt er wel weer een andere leuke knul. Je hebt nog een heel leven voor je en van liefdesverdriet wordt je sterk als je er weer over heen bent en dat kom je altijd.. sterkte.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:13

flicka schreef:
Ik dacht ook dat je man was overleden. Maar je bent pas 17 en je verkering is uit....zielig maar er zijn meer jongens.
Misschien kun je je titel (laten) aanpassen?

nou ik dacht ook dat ze weduwe was geworden!
maar gelukkig alleen de relatie over....nou ja kan ook behoorlijk pijn doen!
heel veel sterkte!en een hele fijne verjaardag morgen!(ikke ook)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:14

Vindt de titel inderdaad een beetje griezelig overkomen, misschien toch maar even laten veranderen?
Meis je moet maar zo denken, er zijn meer mannen dan bomen dus er zal er ook vast wel 1tje bij zitten die perfect bij jou past. Deze kerel was jou gewoon niet waard! ;)
Enne fijne verjaardag morgen! K ben vandaag jarig hihi

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:15

Ik had ook een overleden persoon bij je titel verwacht :o

Heel veel sterkte, je zal ongetwijfeld een leuke gozer vinden, of lekker zelfstandig gelukkig leren worden :j

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:17

Meis, eerst schrijf je dat hij eigenlijk een grote Nul was, en daarna hoe erg je hem mist. Lees het nog eens goed terug, wilde je echt bij hem blijven? Was hij de ware in je leven, een man zonder doel, zonder passie? nee hoor, denk maar eens goed na, dit wilde jij ook niet echt.
Meis, even doorzetten, veel leuke dingen gaan doen, aan de lente denken, en voor volgende zomer is hij uit je koppie verdwenen en heb je misschien wel weer een nieuwe liefde!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:18

Ik dacht ook dat je je man / echtgenoot verloren was nav sterfgeval. Meid die jongen was jou niet waard, de ware loopt ergens rond, je moet hem alleen nog tegenkomen :D

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:19

Jeetje zeg, je overdrijft wel zeg, "onverwacht mijn man kwijt", ik dacht echt dat je je man overleden is, is het gewoon een vriendje met wie je 7 maanden verkering hebt gehad dat het nu uit is gemaakt.

Laat die jongen gewoon barsten, je verdiend leukers en beters.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:21

Equidea schreef:
Ik had ook een overleden persoon bij je titel verwacht :o

Heel veel sterkte, je zal ongetwijfeld een leuke gozer vinden, of lekker zelfstandig gelukkig leren worden :j

Precies, toen ik de eerste regel las dacht ik owh dat :o

Maar daarom wel sterkte en je bent nog jong! ;)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:22

Veel sterkte! Het zal zwaar en moeilijk zijn, maar je slaat je er wel doorheen :j

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:22

Genoeg over de titel gezegt ( ben ik ook met de andere eens trouwens )

Meis je verdient beter, voor mijn gevoel is er meer aan de hand geweest dan alleen niet snel genoeg reageren op zijn sms-je.
En het "uit te maken per msn" is wel heel erg laf.

Voor jouw komt je droomprins op het mooie witte paard zeker nog wel op je pad voorbij en zal ook bij je stoppen.

Geniet morgen lekker van je 18e verjaardag ...
Afbeelding alvast

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:23

Ik heb even geTeMd n.a.v. de titel en de reacties daarop :)

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:24

Nou, lekker feestje vieren morgen, je laat je verjaardag toch niet vergallen door zo'n sukkel.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:24

Als hij de relatie echt belangrijk had gevonden had hij er wel meer energie ingestoken.Blijkbaar niet en jij verdiend beter dan achter iemand aan te hobbelen.
Meid,je bent nog zo jong,laat hem opwaaien.Lekker potje janken en dan is het mooi geweest...er zijn heel veel leuke jongens die jouw aandacht en energie meer waard zijn ;)

Kop op meid :(:)

Morgen ben je jarig...maak er een groot feest van,jouw echte liefde komt vanzelf wel ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:31

Om die reden je mannetje kwijtraken, dan zal de liefde wel niet echt diep hebben gezeten. Meis als je wel dat SMSje had gestuurd had ie wel een ander punt gezocht hoor om dr een eind aan te maken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:37

Je titel is nogal misleidend... :n

Weetje, ik ben 5 maanden geleden ook de "liefde van mijn leven" kwijtgeraakt. Hij was echt geweldig, nog steeds vind ik dat. Maar ik heb ook geleerd dat je niet dood gaat aan een gebroken hart!
Soms gebeuren er dingen in het leven die je liever niet meemaakt, maar je leert er weer van.
Als hij hierom een relatie uitmaakt, is het nogal een lafaard. Hij had blijkbaar een goed excuus om er een einde aan te maken op deze manier, maar heeft onderhuids hele andere redenen. Ga daar niet naar zoeken, daar maak je het jezelf alleen maar moeilijker van!
Mannen beslissen nogal snel, en komen daar soms weer op terug. Dat kan na 1 dag zijn, maar ook na 3 maanden, of na 5 maanden, of na jaren.
Het komt allemaal wel weer goed, vandaag niet? Dan morgen wel!