Ik heb een vespa gekocht en wil deze natuurlijk laten verzekeren.
Ik ben ontzettend veel geld kwijt als ik mijn brommer WA + volledig casco(allrisk) wil laten verzekeren.
Als ik het op mijn naam laat doen ben ik ongeveer €700,- per jaar kwijt. Nou hoorde ik op mijn school dat vele mensen
hun brommerverzekering op de naam van hun ouders hebben staan. Dit scheelt mij een hoop geld al zou ik dit ook doen,
het scheelt mij minimaal €450 euro per jaar. Nou heb ik dus het een en ander opgezocht op internet en ik heb gelezen dat
dit inderdaad bij sommige bromfietsverzekeringen kan. Als ik de verzekering op de naam van mijn moeder doe is zij de hoofdbestuurder,
dus zij rijdt dan het meest. Als zij toestemming aan iemand anders geeft, mag die ook op "haar" brommer rijden, mits diegene dan een
geldig bromfietscertificaat heeft. Je bent dan nog steeds volledig verzekerd en alle schade zou dan worden uitgekeerd(dat is niet bij
alle verzekeringen het geval).
Wie heeft zijn brommer ook verzekerd op naam van één van je ouders? Bij welke verzekeringsmaatschappij? Wat zijn je ervaringen hiermee?
Ik hoef alleen reacties van mensen die er wat vanaf weten en niet zomaar wat zeggen.

Groetjes Laura.
)