Kennen jullie de ex van je vriend(in) en zo ja hoe gaan jullie met hem/haar om? Ik heb nu bijna een jaar een relatie met mijn vriend, heb hiervoor 2 andere serieuse relaties gehad en hij 1. Nu is daar op zich niks mis mee en de exvriendinnen van mijn exen(volgen jullie het nog
) deden mij ook niks maar dat is met mijn huidige vriend toch anders. Komt misschien ook omdat ik haar redelijk veel tegen kom. Zijn ex is namelijk het zusje van de man van zijn zus ( jaaaja, ik maak het ingewikkeld zo op de maandagmiddag
) Zij zijn ruim 1,5 jaar samen geweest, het was behoorijk serieus en woonden bijna een jaar zo goed als samen bij mijn vriend op de boerderij. Een paar maanden nadat het uitging tussen hen, kregen mijn vriend en ik wat met elkaar. Het is tussen mijn vriend en haar uitgegaan omdat ze beide het gevoel hadden dat ze niet meer verliefd waren maar meer het broer/zussen gevoel hadden en mijn vriend gevoelen kreeg voor mij
Ik vond mijn vriend toen al heel leuk maar wist dondersgoed dat hij een relatie had en daar wil ik dan niet in/tussen gaan zitten dus heb een soort van afstand genomen van hem. Toch hebben ze er toen samen een punt achter gezet maar hij had er meer vrede mee dan zij. Ondanks dat ik (behoorlijk) verliefd was heb ik een relatie met mijn vriend een tijdlang af/tegen gehouden omdat ik er geen goed gevoel bij had om van de ene relatie zo over te gaan in een andere relatie. Maar ja... liefde laat zich niet sturen zeggen ze wel eens en een paar maanden later kregen we dus toch iets 
Mijn vriend en zijn ex hebben nog oppervlakkig contact en ik/wij komen haar nog regelmatig tegen op verjaardagen van wederzijdse vrienden of bij familie. Nu vind ik het niet erg dat zij contact hebben, ik vertrouw mijn vriend volledig en ben niet jaloers maar ik heb zo'n raar gevoel bij haar. Ik heb ook nog nooit een echt gesprek met haar gehad, ik heb het wel geprobeerd maar meer dan ja-nee-oh en goh krijg ik er bijna niet uit bij haar dus ja dan houd het voor mij ook op.
Gister was de zus van mijn vriend jarig (dus de vriendin van haar broer) en zij was er ook.
Ze zat mijn vriend en mij afwisselend aan te kijken en ik kreeg zo'n raar gevoel... ik weet niet wat het was. Maar het idee dat zij met mijn vriend samen in bed heeft gelegen en nou ja gesext enzo dat vind ik toch niet zulke fijne gedachten
Ben ik nou raar, stel ik me aan of hebben meer mensen hier last van?
... Alleen ik heb het met mijn ex heel erg hij is namelijk een ontzettende blijvende volhouder
. Want tussen mijn en mijn ex is het al geruime tijd circa 6.5 jaar geleden dat ik er definitief een punt achter heb gezet! Maar elke keer blijft ie het maar proberen. Ik heb hem serieus al heel vaak recht in zijn gezicht gezegd van ´´Joh sta niet zo stil in de tijd en ga LEVEN!? Waarop ie me dan elke keer hetzelfde herhaalt van: Huh wat zeg je me nu weer!?
.....En waarop ik dus echt met grote koeieletters en zwarte stift op groot stuk papier geschreven heb ´´JIJ EN IK ZULLEN NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT MEER WIJ WORDEN!!!´´ En in kleine letters onderaan de tekst: Wees eens een echte vent en zoek een LEVEN!! 

Hebben sindsdien ook niks meer gehoord, geloof dat de boodschap eindelijk overgekomen is