Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ben zelf al meerdere keren netjes op tijd uitbetaald. Slotty schreef:zie ook mijn onderschrift voor een handige en vooral betrouwbare siteben zelf al meerdere keren netjes op tijd uitbetaald.
Moneymillionaire kan ik niet, ik vind dit genoeg. Opzich werkt het idee erachter wel, en het bevalt me goed. Als het teveel wordt kan je je gewoon afmelden of je intresses aanpassen.

Heb nu niet de neiging het uit te geven en ik klik dagelijks braaf mijn mailtjes weg. Ik spaar nu gewoon lekker door en denk dat ik pas uit laat betalen als ik echt een wat groter bedrag bij elkaar heb waar ik iets leuks voor kan kopen, al gaat het niet zo snel allemaal.
!Sence schreef:Op 2 email adressen? Dat is nog eens een idee!
Ik heb wel eens gehad, dat ik een vriendin via mijn link had laten aanmelden, maar ik kreeg er geen punten bij. En volgensmij hoort dat wel... ?
Lisa91 schreef:Dit topic gaat ook over dit soort sites:
[LZP] Euroclix..
Moneymiljonair betaalt inderdaad goed (als je boven de 18 bent, anders niet). Je krijgt ongeveer 3 tot 4 mailtjes per dag, die je even aan moet klikken. Je krijgt echt uitbetaald en het is helemaal veilig
ik wet nit of ik een valse leeftijd in heb gevuld of dat het gewoon geen flikker uitmaakt hoe oud je bent? Mas schreef:Sence schreef:Op 2 email adressen? Dat is nog eens een idee!
Ik heb wel eens gehad, dat ik een vriendin via mijn link had laten aanmelden, maar ik kreeg er geen punten bij. En volgensmij hoort dat wel... ?
Was ze wel actief op de site? Als ze alleen aanmelden is dat niet voldoende, ze moeten ook nog een bepaalde tijd actief mailtjes openen etc. Pas na die tijd krijg je je parels erbij.
Ze kan al bijna uitbetalen