Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. De wereld is nog niet zó goed, mensen waarvan je nog nooit hebt gehoord gaan je zéker niet zomaar een gigantische som geld geven.
. Dus ja, no offence maar sommige mensen zijn best wel goedgelovig
. Tegenwoordig heb ik gezien dat wanneer die meisjes met hun profielen op tv komen er bijstaat "let op, deze personen zijn fictief, geen afspraakjes mogelijk" of iets in die trant
. 
xKatleentjex schreef:Doet me ook denken aan de man die zijn beklag deed in de krant dat hij duizenden euro's had verspild aan een meisje dat niet bestond. Hij was beginnen sms-en met zo'n soort van "Lara, 20 jaar oud, voel me eenzaam, sms 1234 50cent per verzonden en ontvangen bericht". Dat de foto van "Lara'" wel een fotomodel kon zijn vond hij niet vreemd, dat ze na 2 berichten al erotisch begon te praten ook niet, niet dat ze enkele wilde sms'n en nooit bellen,..pas nadat ze zo'n 3 keer op het laatste moment een afspraakje had afgezegd begon het te dagen dat Lara misschien ook wel dikke Lowie was aan het andere mobieltje. Dus ja, no offence maar sommige mensen zijn best wel goedgelovig
. Tegenwoordig heb ik gezien dat wanneer die meisjes met hun profielen op tv komen er bijstaat "let op, deze personen zijn fictief, geen afspraakjes mogelijk" of iets in die trant
.
Dani62 schreef:Sylvia schreef:Het zou je verbazen hoeveel mensen hier in mee gaan...
No offence, maar dan ben je wel echt héél dom ...