Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(ja daar hebben we helaas ervaring mee toen er hier een keer was ingebroken
)
.
KiWiKo schreef:daarom doe ik nooit mijn auto's op slot........... het enige wat ze kunnen doen in mijn auto is opruimen![]()
en als ze hem willen stelen, dan kunnen ze dat ook doen als die op slot is.......
vaak meer braakschade dan dat er aan spullen weg zijn.
Mas schreef:KiWiKo schreef:daarom doe ik nooit mijn auto's op slot........... het enige wat ze kunnen doen in mijn auto is opruimen![]()
en als ze hem willen stelen, dan kunnen ze dat ook doen als die op slot is.......
Stomme vraag die ik misschien stel nu, puur uit interesse:
krijg je geen gelazer qua verzekeringen als jouw auto niet op slot is en ze hem meenemen?
Weet hier verder niet zoveel van af, maar ik heb ooit gehoord dat je bijv. van je fiets niets terug krijgt
als bleek dat hij niet op slot stond tijdens de diefstal. Toen ik jouw post las vroeg ik me dit dus meteen af
dus er vallen weinig sporen te vinden lijkt me zo
OF ze moeten mijn auto gevonden hebben, dan ben ik ook blij
KiWiKo schreef:daarom doe ik nooit mijn auto's op slot........... het enige wat ze kunnen doen in mijn auto is opruimen![]()
ManonR_ schreef:Zo werd de auto van mijn vriend weggehaald op klaarlichte dag op een grote, volle parkeerplaats. Reactie van de politie: "Oh ja dat gebeurt hier de laatste tijd wel vaker." Ehm doe er dan iets aan ofzo?

LiNdA1986 schreef:Is inderdaad wel een idee om je auto niet op slot te zetten, want dan heb je geen inbraakschade enzo, maar dan hadden ze toch ook mijn radio meegenomen
Echt dom, normaal doe ik nooit mijn frontje in mijn auto, maar de laatste tijd deed ik dat wel vaker, nu dus noooooit meer.

Sonja schreef:Nee er hoeft niet dag en nacht een agent op de parkeerplaats te staan, maar dat wil niet zeggen dat ze er HELEMAAL niets aan hoeven te doen. Het is namelijk niet echt leuk als je auto wordt weggehaald en ze zeggen doodleuk: "Oooh dat gebeurt hier wel vaker!" Het betreft een parkeerplaats bij een vakantiepark. Ze zouden er bijvoorbeeld enkele al dan niet werkende camera's neer kunnen hangen of af en toe een keer patrouilleren. Dit zal vaak al genoeg afschrikken denk ik zo. Niets doen is in ieder geval wel heel gemakkelijk.En WAT wil je dan precies dat de politie er aan doet? 24/7 een agent op een stoel bij betreffende parkeerplaats zetten ofzo???