Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Siets schreef:Jeetje, 375 euro voor de grootte van een ruime stal! Dat vind ik echt heel erg prijzig. Wij betalen voor ons huis met 2 verdiepingen van 44 m2 230 euro, dan is dat echt wel een heel groot verschil. Kun je écht niet verder zoeken naar iets goedkopers?
Ik zelf heb er toen die tijd voor gekozen om geen studieschuld te willen. Dus of het financieel uberhaupt haalbaar is? Ik had niet zoveel lef gehad en had ervoor bedankt. Maar de keuze is aan jou
miccamaaike schreef:Siets schreef:Jeetje, 375 euro voor de grootte van een ruime stal! Dat vind ik echt heel erg prijzig. Wij betalen voor ons huis met 2 verdiepingen van 44 m2 230 euro, dan is dat echt wel een heel groot verschil. Kun je écht niet verder zoeken naar iets goedkopers?
Ik zelf heb er toen die tijd voor gekozen om geen studieschuld te willen. Dus of het financieel uberhaupt haalbaar is? Ik had niet zoveel lef gehad en had ervoor bedankt. Maar de keuze is aan jou
Dan huren jullie neem ik aan via een corporatie? Dat scheelt altijd behoorlijk. Helaas zijn de wachtlijsten voor een sociale huurwoningen zo lang dat dat vrees ik geen optie is voor TS.. Maar een goedkopere kamer moet toch wel te vinden zijn zou ik zo denken. Ik betaalde in het centrum van Groningen 300 euro voor 12m2 en dat was al aardig prijzig (maar woonde ik wel in de stad). Ik denk trouwens dat die 375 euro huur wel inclusief alle kosten is, dat er dus verder niks meer overeen komt..