Ohhh wat ben ik kwaad!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Ohhh wat ben ik kwaad!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 23:24

De woede stijgt hier met de minuut.

Vanavond ging iloveyah87 mee naar paardje dus ik moest haar ophalen op het station.
Mijn brommer kan geen 2e persoon verdragen dus mocht de brommer van een lieve vriendin lenen.
Bij haar voor de deur mijn heilige brommertje op slot gezet en ben even een bakkie gaan doen.
Om half 7 ben ik vertrokken naar het station om iloveyah87 op te halen.
Rond 9 uur waren wij weer terug op het station en ik zag een brommer voorbij rijden waarvan het licht het niet meer deed en welke overduidelijk te hard ging.
Ik zeg nog tegen nicky zo dat word een mooie bekeuring als hij aangehouden word.
Er niet bij nadenkend dat die brommer VERDACHT veel op de mijne leek.

Eenmaal aangekomen bij vriendin haar huis zag ik direct dat mijn brommer weg was. Misschien in de schuur gezet dacht ik nog ???
Helaas niet het geval.

De brommer waar ik uren voor heb gewerkt om te kunnen aanschaffen en gister nog met alle liefde heb staan wassen is gewoon weg -:(-
Vorige week voor mijn trouwe vervoer nog een nieuwe uitlaat gekocht en er onder laten zetten gewoon verdwenen....
Mijn brommertje die ik brommie noemde.......

Daar sta je dan uren voor brommie geploeterd te hebben op werk en weer met lege handen.
Het ongeloof zit er nog steeds goed in. De hoop dat hij morgen op zijn plek terug staat helaas is dat niet de realiteit.
Laatst bijgewerkt door moyra op 17-03-09 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Kristie

Re: Ohhh wat ben ik kwaad!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:26

Dat is zeker balen, stond hij wel op slot en zo?
Ik zou iig zeker aangifte doen bij de politie, je weet nooit of ie nog teruggevonden wordt :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:26

Bij iemand VOOR de deur gezet?
Tsja...... Da's vragen om problemen he...

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:27

Ik weet hoe het voelt als je vervoersmiddel gejat wordt (fiets)...
Wie doet nou zoiets?! Sommige mensen houden totaal geen rekening met de gevoelens en problemen die het achterlaat voor de eigenaar...
Aangifte doen bij de politie moet je sowieso doen en kan je niets terugkrijgen van de verzekering?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 23:31

Anthea... Zij woont in een flat waarvoor een fietsenstalling staat waar hij gewoon stond. Waarom is dat vragen om problemen ? Je hoort gewoon van andermans eigendom af te blijven.

Aangifte heb ik net via het internet moeten doen (had de politie al gebeld.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:32

Ja tuurlijk mag je niet aan andermans spullen komen, wil niet zeggen dat het niet gebeurd. Dat kan je toch ook wel weten?

Harde les iig.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:34

Wat had ze dan moeten doen, de brommer in de flat moeten zetten? Ik neem aan dat er gewoon een goed slot omheen zat.

TS, balen. Toen mijn brommer gejat was vonden ze hem terug bij het benzinestation, hij was gejat met bijna lege tank, en alles was dicht. Dat is een groot geluk geweest.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:36

Tjeezus, dat is echt klote gewoon! Zal binnenkort gewoon eens even gaan checken bij bepaale plekken in je stad, station enzo. Soms vind je daar nog weleens iets terug.

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
Mijn telefoon is een keer gejat, had toen net voor het eerst een abbo afgesloten...
Echt zuur is dat.
Mensen moeten gewoon met hun tengels van je spullen afblijven. Helaas is niet iedereen zo eerlijk.

Hoop echt dat je em terugvind.
Wat voor een brommer was het eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:39

In een garage, schuur oid.
Een fietsenstalling achter/voor een flat is lang niet zo 'veilig' als een fietsentalling midden in het centrum.
Als ik zo hard moest werken voor een scooter zou ik hem niet zomaar op een fietsenstalling bij 'n flatje zetten.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 23:41

Het was een tomos.
Ik hou ook zeker MP in de gaten je weet het maar nooit.
Vandaag heb ik er nog 3 euro aan bezine ingegooit zodat ik weer even vooruit kon. Ze hebben al eens eerder mijn bezine gestolen hadden ze het er nu ook maar bij gelaten dan was ik gelukkig.

Hij stond inderdaad goed op slot. Ik controleer dat altijd even extra en als ik mij er niet goed over voel ga ik altijd nog even terug om te kijken.
Slot heb ik helaas ook niet terug gevonden dus het vermoede gaat uit naar in een aanhanger geladen maar zeker weten doe je het helaas nooit.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:52

Hey Daan.

Je vertelde het al aan de tel!
Echt balen zeg! Dat onze leuke en gezellige avondje verknald is!
Ik vindt ook dat mensen gewoon met hun poten van andersmans spullen af moeten blijven!

Ik vindt het jammer dat er in dit topic een reactie wordt neergezet wat neer komt op ''eigen schuld, dikke bult''! Erg jammer dit! In wat voor maatschappij leven wij?

Ik hoop dat je hem op een wat voor een manier dan ook gauw weer terug hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:55

Kan ik daar iets aan doen? Nee. Jammer dat er zulke trieste mensen zijn, maar daar moet je je aan aanpassen als je niet steeds een nieuwe scooter/fiets/brommer/wat dan ook wilt kopen. ;)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:56

Balen zeg!

Ik hoop dat je hem terug vindt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 06:47

binnenzetten is fijn als het kan, maar niet iedereen kan dat. ze moeten dr gewoon vanaf blijven.. hier bij mij in de straat zijn ook mensen die hun scooters en zelfs motors buiten moeten laten met dikke sloten omdat wij geen schuren hebben of tuinen..

wat balen jo ts.. kan je niet iets met je verzekering regelen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 07:26

Kon jij via internet aangifte doen? Toen mijn scooter (ook voor mijn deur) was gestolen moest ik naar het bureau toe. Heb er trouwens ook nooit meer wat van gehoord. :\ Dus ik weet hoe je je voelt. :(:)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 07:30

Ja dat moest ik van de politie. Ik belde op maar mocht niks doorgeven, ook niet eens het kenteken.
''Dit moet u allemaal via het internet doen mevrouw''

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 07:36

Ik ben langs de politie gegaan toen mijn 2 jaar jonge scooter gestolen was,ik was ook zo boos.Die van mij is uit de achtertuin gejat ze wisten dat wij op vakantie waren.Zo hard voor gewerkt en dan oppeens weg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 07:36

Vreemd zeg, ik moest echt naar het bureau.

Ik hoop voor je dat je hem nog terugvind...

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 07:45

Anthea schreef:
Kan ik daar iets aan doen? Nee. Jammer dat er zulke trieste mensen zijn, maar daar moet je je aan aanpassen als je niet steeds een nieuwe scooter/fiets/brommer/wat dan ook wilt kopen. ;)

Ik vind jouw antwoorden eigenlijk kant nog wal raken... als dat ding op slot stond, voor een flat, ín een fietsenstalling, waar zo'n ding hoort, wat kan ze dan nog meer doen.
Dan is in principe iedereen die zijn fiets, scooter oid buitenzet, én op slot, én in een fietsenstalling gewoon zowiezo stom, en hebben de dieven gewoon vrij spel.
Beetje rare antwoorden, hoop dat TS snel wat meer weet.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 07:52

Godzijdank woon ik in zo'n gat waar ik gerust mijn auto onafgesloten kan laten buitenslapen 's nachts :D

Maar toch weet ik hoe je je voelt, mijn brommer en mijn fiets zijn ooit gejat. Brommer heb ik via de politie teruggekregen (daar waren ze op aan het joyriden, alsof dat ding zo hard ging :D ) en de fiets heb ik zelf teruggehaald.
Ik zag het gebeuren, drie jongens van 20 of ouder (ik was 16), en die heb ik mijn fiets uit hun handen getrokken.

Anthea, jouw antwoorden mogen dan misschien wel van deze tijd zijn. Maar ik ben het zeker niet met je eens dat je je maar moet neerleggen bij het feit dat er nu eenmaal gejat wordt! Het is juist het probleem dat dat blijkbaar maar normaal gevonden moet worden. TS heeft er alles aan gedaan om haar goed te beveiligen, dan hebben ze daar met hun klauwen vanaf te blijven. Dat is pas normaal!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:07

Wat verschrikkelijk meid, ik kan me zo voorstellen hoe kwaad je bent! Heb zelf een motor waar ik voor werk en die ook mijn allesje is, mocht die ooit gejat worden dan zou ik ook finaal door het lint gaan :(
Ik hoop voor je dat de politie nog iets kan en je je brommie nog terug krijgt :(:)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:12

Anthea schreef:
In een garage, schuur oid.
Een fietsenstalling achter/voor een flat is lang niet zo 'veilig' als een fietsentalling midden in het centrum.
Als ik zo hard moest werken voor een scooter zou ik hem niet zomaar op een fietsenstalling bij 'n flatje zetten.

Jee lekker vriendelijk ben jij voor de TS. Zij zette de brommmer op slot. Net zoals je bij boodschappen halen doet of bij die vriendin een bakkie was gaan drinken. Je hebt toch niet altijd een schuur of fietsenstalling op zak, of jij wel?

TS echt verschrikkelijk :(:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:19

Edit, niet goed gelezen.

Maar herriner je het gezicht nog? dat zou egt helpen?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:37

Anthea schreef:

Halleluja.. Dat jij zo'n attitude hebt als die zelfde trieste mensen van deze tijd kan de TS nog al lekker helpen.
Ik kom steeds vaker in topics posts van jou tegen die echt nergens op slaan en nog geen greintje respect of medelijden tonen. Reageer dan lekker niet als je toch niks zinnigs kan posten.. :roll:

TS, echt onzettend balen, en snap dat je hier ontzettend kwaad over bent.
Maar meer dan dit kon je niet doen, je kan je brommer maar moeilijk op je rug slaan, mee de lift in nemen en in de woonkamer parkeren..
Ik hoop dat aangifte oid wat opleverd.. :(:)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 08:43

Poeh "da's vragen om problemen" kom nou toch !! :n
Al zet je je brommer niet op slot, andere moeten met z'n tengels van andermans spullen afblijven!

Ik vind het iig geen harde les, het is niet de schuld van de TS.

Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt TS! Ik hoop voor je dat je hem nog terug vind.