Vanavond ging iloveyah87 mee naar paardje dus ik moest haar ophalen op het station.
Mijn brommer kan geen 2e persoon verdragen dus mocht de brommer van een lieve vriendin lenen.
Bij haar voor de deur mijn heilige brommertje op slot gezet en ben even een bakkie gaan doen.
Om half 7 ben ik vertrokken naar het station om iloveyah87 op te halen.
Rond 9 uur waren wij weer terug op het station en ik zag een brommer voorbij rijden waarvan het licht het niet meer deed en welke overduidelijk te hard ging.
Ik zeg nog tegen nicky zo dat word een mooie bekeuring als hij aangehouden word.
Er niet bij nadenkend dat die brommer VERDACHT veel op de mijne leek.
Eenmaal aangekomen bij vriendin haar huis zag ik direct dat mijn brommer weg was. Misschien in de schuur gezet dacht ik nog ???
Helaas niet het geval.
De brommer waar ik uren voor heb gewerkt om te kunnen aanschaffen en gister nog met alle liefde heb staan wassen is gewoon weg
Vorige week voor mijn trouwe vervoer nog een nieuwe uitlaat gekocht en er onder laten zetten gewoon verdwenen....
Mijn brommertje die ik brommie noemde.......
Daar sta je dan uren voor brommie geploeterd te hebben op werk en weer met lege handen.
Het ongeloof zit er nog steeds goed in. De hoop dat hij morgen op zijn plek terug staat helaas is dat niet de realiteit.
Dus ik weet hoe je je voelt.