Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Miryamk schreef:Hij heeft ook blijkbaar de vrije hand om zich zo te gedragen. Waarom zou hij dat veranderen, hij mag toch gewoon lekker zijn gang gaan...
Vjestagirl schreef:TS: ik zou me gewoon niet meer met je broer bemoeien. Als hij de hond te kort uitlaat is dat niet jouw probleem. Als zijn muziek te hard staat neem je je dekens mee naar een studeerkamer, woonkamer ofzo en ga je op de bank slapen. gewoon geen contact meer zoeken...
supertinkie schreef:Vjestagirl schreef:TS: ik zou me gewoon niet meer met je broer bemoeien. Als hij de hond te kort uitlaat is dat niet jouw probleem. Als zijn muziek te hard staat neem je je dekens mee naar een studeerkamer, woonkamer ofzo en ga je op de bank slapen. gewoon geen contact meer zoeken...
Sorry, maar op de bank gaan slapen zodat broerlief zijn gang kan gaan? Dat is toch te idioot voor woorden? De TS moet in haar eigen thuis gewoon normaal op haar eigen kamer kunnen slapen. Hij heeft zich maar aan te passen aan de rest van het gezin, net als de anderen ook al te veel aan hem doen.
MaartPaard schreef:Terugslaan.. No way! Dat durf ik niet, hij is veel sterker en naar mijn mening tot in alles in staat.
Met mijn ouders heb ik dat soms wel eens gedaan, het helpt niet veel en vaak wil ik er niet over beginnen als de sfeer net goed is.
Ze vinden ook vaak dat ik me aanstel.
Was gewoon het eerste waar ik aan dacht. Maar ik denk dat je er verstandig aan doet eens hulp van buitenaf te zoeken. Misschien iemand van wie de mening wel wordt aangetrokken door je ouders, een oom, tante, grootouders? Ik noem maar even wat. Want dit lijkt mij iets wat jij nooit zal kunnen winnen, omdat blijkbaar jou verhaal naar je ouders toe er niet toe doet. Of kan het ook komen doordat je ouders ook niet tegen je broer in durven gaan?