Nou ok, Dikke, gigantische dure bakken rijders dan?Even het verhaal, Een weekje geleden was mijn vriend bij een kennis van mij bezig met de oprit te leggen, eerst moesten de oude betonplaten eruit. Dit deed hij met de trekker met hefmast achter, hij had een dikke betonplaat achter liggen en stond met de trekker schuin op de weg (klein weggetje, rustig) om de plaat in de puinbak te gooien.
Vervolgens komt er iemand met een dikke audi aan die de auto op nog geen 20cm van de voorkant van de trekker neerzet, zo van ga maar aan de kant voor mij. Mijn vriend was bezig met de betonplaat achter zich en liet dus de rem/koppeling oid iets los. Nooit gezien dat er een auto voor hem stond (zo dicht) gelukkig schreeuwde een maat dat er nog een auto voor stond. Ging allemaal net goed, Na wat seinen ging de auto nog niet aan de kant. Nouja prima, mijn vriend ging ook niet
trekker vs auditje, mwoh, uiteindelijk ging de vrouw met de audi toch maar een stukje achteruit 
Ok nu is het ook een beetje een aparte (kouwe kak
De Wijk/Koekange
) buurt daar. Maar nu wonen wij 'op het platteland'. Vorige week reed ik met mijn paard langs de weg, vriendin met paard reed voor mij. Bij onze buurman doet mijn paard altijd een beetje raar. Hij ziet dan de koeien, autobanden grote bult e.d. Dat vind hij wat eng dus wil hij daar niet zo goed langs. Gevolg, we lopen dat stukje altijd midden op de weg (rustige weg). Nu reed er iemand achter mij, dus ik even seinen of ze even wouden wachten, 20 m verder kan ik weer de berm in. Dit was overigens weer iemand met een Audi, en die begon me toch te toeteren achter mij! sorry hoor maar waar zit je verstand? Ik kan me daar zo kwaad over maken, Vervolgens ging hij met noodvaart langs mij heen half door de berm. Echt, stel idioten af en toe
.
.
.)