Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zit ik ineens rechtop in bed, of ik sla naar dingen die er niet zijn 
Miepie1980 schreef:Oh dit is echt erg. Ik praat dus ook in mijn slaap zonder dat ik het zelf door heb.
Heb ik laatst mijn vriend al slapend een mep verkocht omdat ik vond dat hij stil moest zijn. Zat ik zelf te praten![]()
Schijn echt alles te zeggen over werk/paarden maar ook een berg onzin.
)
een vrachtwagen op de muur!
alcolistje haha!
ging vooral over zijn werk en toen wij zijn vorige huisje hadden geschilderd ook over verf
heb me zo rot gelachen dat ik met tranen in mijn ogen maar uit bed ben gegaan wat anders doen
ben weleens van mezelf wakker geworden! Hebben meer mensen dan weleens? Echt raar was dat

Ik: ohw... in je onderbroek? Toen volgde er wat onverstaanbaar gebrabbel en is hij maar weer in bed komen liggen. pretletter17 schreef:Ik zelf niet (tenminste, nooit van iemand gehoord) maar mijn ex wel. Die had regelmatig hele verhalen en hij gaf ook nog antwoord als je wat vroeg. Maar 's ochtends wist hij nergens meer van. Het mooiste was dat hij op een nacht op de rand van het bed zat, druk in gesprek (met?? zichzelf??). Hij staat op en loopt naar de slaapkamerdeur, ik vroeg: wat ga je doen? Hij: ja ik moet naar het front...Ik: ohw... in je onderbroek? Toen volgde er wat onverstaanbaar gebrabbel en is hij maar weer in bed komen liggen.

Terwijl het beeldscherm gewoon uitstond hahahahah!!