Wat zeg je?!! (in je slaap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 12:37

Ik kon geen topic hierover vinden maar n.a.v. dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1080147& start ik dit topic.

Daar wordt veel gesproken over het praten in de slaap. Nu leek het mij wel grappig om hier neer te zetten wat er zoal gezegd wordt! Volgens mij komen er wel grappige dingen uit...!!

Brand maar los zou ik zo zeggen!

quincy123

Re: Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:38

M'n moeder vertelde vanochtend dat ik vannacht had gezegd; Dat wil ik in het roze....
Toen was het weer stil.. haha

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:39

Mijn zusje houdt hele verhalen, noemt namen etc, maar het is eigenlijk meer gebrabbel. Ik praat ook wel een beetje, maar ik ben meer een soort mimespeler in mijn slaap :+ Zit ik ineens rechtop in bed, of ik sla naar dingen die er niet zijn :P

Heb ik weleens een gekneusde vinger aan overgehouden trouwens... Ik sloeg een spin dood (die ik alleen in mijn droom zag) alleen sliep ik in een hoogslaper en mijn vingers sloegen dubbel tegen het plafond. Ik werd kermend van de pijn wakker :P

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:39

Wat ikzelf zeg zou ik niet weten; maar mijn vriend praat in zijn slaap over zijn werk, over brand stichten, zijn auto in de brand steken en vorige keer zei ie 'ik wil je' dus waar hij over droomde wil ik eigenlijk niet weten.

Ik heb wel gehoord als ik praat dat het vaak brabbeltaal is die bijna niet verstaanbaar is

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:41

Oh dit is echt erg. Ik praat dus ook in mijn slaap zonder dat ik het zelf door heb.
Heb ik laatst mijn vriend al slapend een mep verkocht omdat ik vond dat hij stil moest zijn. Zat ik zelf te praten :o

Schijn echt alles te zeggen over werk/paarden maar ook een berg onzin.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:42

Miepie1980 schreef:
Oh dit is echt erg. Ik praat dus ook in mijn slaap zonder dat ik het zelf door heb.
Heb ik laatst mijn vriend al slapend een mep verkocht omdat ik vond dat hij stil moest zijn. Zat ik zelf te praten :o

Schijn echt alles te zeggen over werk/paarden maar ook een berg onzin.

Whaha die klap is wel erg en smorgens weet je van niks.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:43

Gisternacht, zo die dekens zijn weer van mij. (had de dekens weer afgepakt van mijn vriend _O- )

Tijd geleden :
* Tegen mijn vriend toen hij naast me wou gaan liggen , moet jij je wekker niet ophalen?
Mijn vriend: Nee die staat in Epe,
Ik : maar je moet je wekker op halen (zeurderige toon) Vriend zei,,
nee die staat in epe en ging slapen

* Zie je dat :o een vrachtwagen op de muur!

& nog wel meer dingen maar dat weet ik zo niet.. Dit is allemaal aan mij verteld, ik weet er niks meer van

@ Miepie1980 : Het klinkt heel grappig van je vriend, dat je hem een mep gaf en zelf praatte.. _O-

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:44

Ik spreek trebbletaal in mijn slaap en 2 dagen geleden heb ik gezongen in mijn slaap. Ik mag van mijn vriendje dus niet meer naar metal luisteren.
Ook heb ik ooit eens gezegd dat er twee ooievaars in mijn nestje zaten en dat het bed vol militairen zat.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:47

Ooo ik ben heeeel stout in mijn slaap altijd.

Hoorde eerst van me ex dat ik ooit allemaal alcohol ging bestellen in mijn slaap :j alcolistje haha!

En toen ik het uit wou maken met mijn vriend had ik in mijn slaap gezegt moet je niet nog even bij me komen liggen want dit is de laatste keer dat je dat nog kunt oeps.....

Ik praat heel veel in mijn slaap blijkbaar, vriendin zei eerst ook hallo waarom praatte jij hele avond over Peter ofzo....
Maar meestal kun je er de helft maar wijs uit en de rest versta je niet :P

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:52

Haha... Mn vriend brabbelt ook altijd zo lekker, als hij net in slaap valt..
Laatst was ik nog tv aan t kijken..Hij sliep.. Doet zn ogen open en vraagt aan mij: Heb je die dingetjes al gevonden?
Dus ik zeg.. Ja hoor allang.. Ehm welke dingetjes? En intussen snurkte hij weer verder..
En we weten nog steeds niet wat hij kwijt was

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:52

poeh ik heb ook altijd wat te banketstaaf in me slaap. Moet wel zeggen dat sinds ik op de omega en b1 ben gaan letten ik veel rustiger slaap.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:53

mijn vriend heeft periode gehad dat hij echt vanalles door elkaar zei in zijn slaap en ook echt reageerde als ik wat vroeg :') ging vooral over zijn werk en toen wij zijn vorige huisje hadden geschilderd ook over verf :') heb me zo rot gelachen dat ik met tranen in mijn ogen maar uit bed ben gegaan wat anders doen :')

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:54

hier nog een slaapprater...
Vanacht gedroomd dat we met een groep naar walibi waren geweest die Wipe Out atracties hadden staan...
Schijn wat namen te hebben gezegd, aldus mn vriend en ja.. die kwamen voor in mn droom...alleen schijnt dat je neit kan praten als je droomt, door een of andere verlamming die dan optreed (net ff opgezocht) Toch vreemd...
Laatst bijgewerkt door CarinaR op 13-03-09 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:55

ik praat ook in mn slaap volgens hem :') ben weleens van mezelf wakker geworden! Hebben meer mensen dan weleens? Echt raar was dat :=

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:58

ik praat ook wel eens in mijn slaap, maar soms ben ik dan half wakker en denk ik, prate ik nou of droomde ik gewoon haha, soms voer ik ook met me vriend samen gesprekken in ons slaap, dan word ik er wakker van en hoor ik hem nog antwoord geven haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:59

Mijn vent zei ooit: "Maar ik moet weten wat Timothy Dalton met m'n rol bedoelt!"

Die krijgt hij af en toe nog naar z'n hoofd als hij weer vaag aan het praten is.

En hij zat ook eens midden in de nacht bovenop me omdat hij naar de wc moest (terwijl de deur aan zijn kant van het bed was) :')

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:04

Ik zelf niet (tenminste, nooit van iemand gehoord) maar mijn ex wel. Die had regelmatig hele verhalen en hij gaf ook nog antwoord als je wat vroeg. Maar 's ochtends wist hij nergens meer van. Het mooiste was dat hij op een nacht op de rand van het bed zat, druk in gesprek (met?? zichzelf??). Hij staat op en loopt naar de slaapkamerdeur, ik vroeg: wat ga je doen? Hij: ja ik moet naar het front... :') Ik: ohw... in je onderbroek? Toen volgde er wat onverstaanbaar gebrabbel en is hij maar weer in bed komen liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:05

Ik schijn nogal te vloeken... Dan murmel ik een heel verhaal, en ineens komt er keihard een goeie vloek uit, en dan murmel ik weer verder.

IRL vloek ik bijna nooit, behalve als het echt tegen zit of ik mega gefrustreerd ben.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:08

ik heb eergisteren mijn vriend zijn gezicht betast en riep dat ik op zoek was naar zaagsel dat in de stal lag... ik vermoed dat ik mijn stal aan het kuisen was :D

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:12

pretletter17 schreef:
Ik zelf niet (tenminste, nooit van iemand gehoord) maar mijn ex wel. Die had regelmatig hele verhalen en hij gaf ook nog antwoord als je wat vroeg. Maar 's ochtends wist hij nergens meer van. Het mooiste was dat hij op een nacht op de rand van het bed zat, druk in gesprek (met?? zichzelf??). Hij staat op en loopt naar de slaapkamerdeur, ik vroeg: wat ga je doen? Hij: ja ik moet naar het front... :') Ik: ohw... in je onderbroek? Toen volgde er wat onverstaanbaar gebrabbel en is hij maar weer in bed komen liggen.

Haha "... In je onderbroek?" _O- :')

Ikzelf praat niet in mn slaap (of toch nog nooit iemand die het gezegd heeft), maar n vriendin van me riep ooit "Tijd voor de kampioenen, opstaan!" en mafte zelf vrolijk verder... :+

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:15

Ik vertel hele verhalen :))

Twee weken geleden was mn vriendin bij me slapen, Nebron @ bokt....Had ik gezegt:"Zet nu dat beeldscherm van mn computer uit anders kan ik niet slapen!!!" Had ze gezegt:"Neeje!" En toen had ik me boos omgedraaid :oo Terwijl het beeldscherm gewoon uitstond hahahahah!! :D

Maar An sorry meid haha was niet zo bedoeld :+:

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:16

Gesprekken tussen mn slapende ex, en een halfwakkere ik:
ex: geitenkaas is écht vies
ik: huh?
ex: geitenkaas is écht vies
ik: wat zeg jij nou weer?
ex: nou, geitenkaas is echt vies
ik: waar heb jij het nou weer over?
ex: jij vroeg toch wat ik écht vies vond, nou, geitenkaas vind ik écht vies.
ik: ehm.. dat vroeg ik niet hoor
*ex word halfwakker en zegt: huh, ik droomde serieus dat jij vroeg wat ik écht vies vond, dus ik beantwoorde dat met geitenkaas*
Blijft een geweldig verhaal. :+
Ook had ik een keer met hem afgesproken dat als hij zou slapen, ik wat aan hem zou vragen.
ik: vind je passievruchten vies?
ex: doe is niet zo dom joh!
*ik helemaal in shock dat ie mij dom vond*
ik: vind je mij dom?
ex: nee, maar je moet niet van die domme vragen stellen
ik: maar je vind me dom?
ex: neehee *zucht* *slaat arm om me heen*

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:18

ik heb een keer heel hard NEEE geschreeuwd, waardoor mijn ouders beide dachten dat ik werd aangevallen door een inbreker oid. maar ik lag gewoon te slapen haha..
verder vertel ik vele verhalen in een niet bestaande taal haha.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:21

Leuk dit, ben dus lang niet de enigste.

En nee ik weet niets meer 's ochtends alleen vriendje wel als hij een tik krijg. Ach sorry schatje zeggen is dan vaak al genoeg.
Voor mij is het dus niet erg voor hem wel lastig. Hij wordt er vaak wakker van.

Absque: erg grappig van die geitenkaas!

Schijn trouwens een keer een ex van me ongerust te hebben gemaakt. Had gebeld terwijl ik sliep, wel opgepakt natuurlijk maar wist er de volgende ochtend niets meer van. Belt hij me gelijk 's ochtends weer op of ik boos was want ik deed zo kort af de vorige avond.
Heb dus echt in mijn telefoon moeten kijken of hij echt gebeld had.

Heb het alleen vaker als ik erg druk ben. Nog meer mensen die dit kennen?

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:26

Ik vertel ook altijd een hele boel, één vriendin kan dus echt geen oog dicht doen als ze met mij op 1 kamer slaapt'. Ik slaapwandel trouwens ook vaak erbij, maar ben ook goed verstaanbaar.

Ik *schiet omhoog in bed* : ''Er viel wat..''
Vriendin: '' Nee hoor, er viel niks..''
Ik *zit nog rechtop* : ''jawel er viel wat..''
Vriendin: '' Nee echt niet''
Ik trek een sprintje naar de hoek waar ''wat viel'' en zoek mijn hele kleding hoop uit.
Loop uiteindelijk terug naa rmijn bed, ga zitten en zeg '' Hmmm vaag... '' en toen liet ik me op mijn rug vallen in bed en sliep ik verder.

En vorige week, lag ik de hele tijd rustig komt er uit het niets: ''TOEEEET TOEEEET!!!''
Vriendinnetje schrok zich helemaal dood, en ik sliep rustig verder.

Maar ik vraag ook vaak nutteloze dingen, zoals ''kijk je wel uit met rondvliegeren?''. Gaat vaak echt nergens over :P