Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Geen idee hoe ik dat op zou lossen, maar ik weet wel dat ik niet van mijn standpunt af ga wijken. Aan kinderen beginnen is zo iets groots en heeft zo'n enorme invloed op je leven. Als je daar niet achter staat moet je daar niet aan beginnen.
Kijken hoe hij bijdraait

verootjoo schreef:Of stiekem met de pil stoppenKijken hoe hij bijdraait
BraveSpots schreef:verootjoo schreef:Of stiekem met de pil stoppenKijken hoe hij bijdraait
Dat vind ik één van de grootste rotstreken die een vrouw kan doen. Als een man pertinent geen kinderen wil hoor je dat te respecteren. Als het een probleem is voor jou moet je het mss uitmaken. Maar iemand zo in een vaderrol duwen, dat vind ik gewoonweg walgelijk.
Hoe zou jij je voelen mocht je vriend je dwingen met de pil te stoppen en zwanger te worden terwijl je dat helemaal niet wilt? Of is dat oppeens anders dan?

lor1_1984 schreef:Wel zou ik het kind houden als ik door de anticonceptie heen zwanger zou raken.
. Mas schreef:Sodera schreef:Mas en Zorro, anders even wisselen van vriendje als het zich voor mocht doen? Sorry heel flauw!
Haha, leuk gevonden
Qua leeftijden liggen we niet ver uiteen, dus het zou wellicht een optie zijn![]()
Haha vind hem ook erg leuk gevonden!