Het lukt me nu altijd wel, maar het is toch best een gedoe en ik heb het idee dat het veel handiger kan!

Dus, hoe doen jullie dat?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zwitsal schreef:iemand ook nog tips om een 2 persoons dekbedovertrek over een 2 persoons dekbed te krijgen? ik sta elke keer te hannessen en ik krijg m NET niet goed, de puntjes blijven altijd dubbel zitten bij mij ^^

.
Zwitsal schreef:iemand ook nog tips om een 2 persoons dekbedovertrek over een 2 persoons dekbed te krijgen? ik sta elke keer te hannessen en ik krijg m NET niet goed, de puntjes blijven altijd dubbel zitten bij mij ^^

none schreef:Ja precies, dat bedoel ik Mas
Maar eh...![]()
Wordt dat bedoelt met Lits-jameaux?![]()
(franse naam?
)

dus dat doen mijn vriend en ik altijd samen 
Dorée schreef:Hoeslakens met elastiek zijn inderdaad onhandig om op te vouwen, maar ik heb wel een handige manier vind ik zelf:
Doe de twee hoeken van de lange kant in elkaar door je hand in een hoek te stoppen en de andere eroverheen te vouwen (1 zit dan dus binnenstebuiten eromheen). Doe dit voor beide kanten. Pak dan de twee punten die in elkaar zitten vast, laat de rest naar beneden hangen en vouw de rest van het elastiek naar binnen. Nu heb je een rechthoek die je verder prima kunt opvouwen. Het wordt nooit helemaal perfect, maar wel een strak net stapeltje!