Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hier valt ook wel is wat van de muur en dan zit de spijker nog in de muur en het lijstje is ook niet stuk. Kan gebeuren
MarcoBorsato schreef:Wat bizar... Ik zal zo eens googlen...
Ik ben op dit moment boeddha's aan het verzamelen voor het nieuwe huis, maar ze zijn me iets te kostbaar om stuk te gooien

_Skess_ schreef:Nou is het niet zo dat je er toevallig wat in ziet? Lijkt me sterk dat er een beeldschoon beeldje van een vrouw uitrolt nadat er een fotolijstje op is gevallen. Ben ook totaal niet bijgelovig
sifra01 schreef:In het boeddha beeld blijkt nu een beeldje te zitten van een Afrikaanse vrouw.
_Skess_ schreef:Nou is het niet zo dat je er toevallig wat in ziet? Lijkt me sterk dat er een beeldschoon beeldje van een vrouw uitrolt nadat er een fotolijstje op is gevallen. Ben ook totaal niet bijgelovig
Loesje88 schreef:MarcoBorsato schreef:Wat bizar... Ik zal zo eens googlen...
Ik ben op dit moment boeddha's aan het verzamelen voor het nieuwe huis, maar ze zijn me iets te kostbaar om stuk te gooien
Hopelijk heb jij je boeddha's gekregen... voor jezelf kopen brengt namelijk ongeluk
Heb er ook nog nooit van gehoord dat er nog een beeldje in een boeddha beeld zit... ben benieuwd of je erachter kan komen hoe of wat
[img]hier de URL van je plaatje[/img]