Hoe partner ontmoet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Hoe partner ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 14:07

Hoi Allemaal!

Paar dagen geleden had ik het er met een klasgenootje over hoe raar je soms je partner leert kennen.
Zij vond mijn verhaal namelijk wel heel apart...

Twee vriendinnen van mij (zussen van elkaar) gingen met hun ouders op vakantie omdat die ouders 25 jaar getrouwd waren. De vriend van een van de twee zussen zou ook mee gaan. Echter ging dit net een paar weken van tevoren uit.
Anuleren ging niet maar ze konden hem nog wel op een andere naam zetten. Dus mocht er iemand mee. En ja dat werd ik!! Maar.....
Ik had net mijn eindexamen gehad en als ik die niet gehaald had moest ik thuisblijven voor mijn hers.
Maar ik had hem gehaald dus kon mee op vakantie.

Op vakantie zijn we gaan raften met zn drieën. Daar kwam ik mijn vriend tegen. Maar ik ben niet zo iemand die snel op een ander afstapt. Gelukkig 1 van de 2 vriendinnen wel. Zij had het nummer van de vriend van hem waarmee hij op vakantie was gevraagd.
Maar we hadden allemaal geen papier bij dus heeft die vriend het nummer van mijn vriendin onthouden tot we allemaal terug waren in het hotel (zaten in verschillende hotels).

Daarna zijn we met zn allen gaan stappen nadat hij ons gesmst had, en zo is het begonnen.
Hij woonde in NL 3 kwartier bij mij vandaan.

Ondertussen zijn we bijna 6 jaar verder en wonen we samen....

Nou ben ik dus benieuwd wie van jullie ook zulke aparte verhalen heeft...

Boheme

Re: Hoe partner ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:11

Ik heb mijn vriendje via een datingsite leren kennen, waar we ons toevellig( ja echt waar ik had toen nog een vriend) op zaten.
Zijn begonnen als beste vrienden en na een tijdje sloeg de vonk over, nu inmiddels 2 en een half jaar samen en samenwonend met mijn( onze) zoon van 8 en 2 honden.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:14

Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen, in mei zijn we 3 jaar samen :D.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:17

Ik heb mijn vriend ook op vakantie leren kennen.. :=
Ik ging op vakantie naar Turkije en hij werkte daar in een discotheek. Hebben eerst een hele tijd in Turkije gewoond samen en nu sinds bijna 1,5 jaar in Nederland. :j

UtopiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:19

Op het paard!! ;)

Ik reed op Utopia door een nieuwbouwwijk in mijn woonplaats, toen ik een paar mannen op een garagedak zag zitten. Een (leuke :o ) jongen sprong er af en kwam mijn richting op om iets uit de auto te pakken die daar ook stond, en terwijl hij op mij af liep riep een van de anderen vanaf het dak of die jongen wel even mijn paard mocht aaien! Dus ik antwoorde dat de meeste mensen die dat graag willen toch wat jonger zijn, maar dat het wel mocht. Toen ben ik met hem aan de praat geraakt en om het heel kort te maken is hij uiteindelijk mijn vriend geworden. Hij heeft er wel een tijdje voor moeten wachten, want ik zat op dat moment zelf nog in een relatie die helemaal niet lekker liep. Maar inmiddels heb ik bijna 4 jaar met hem en het blijft een leuk verhaal om te vertellen. :D
Laatst bijgewerkt door Utopiaatje op 10-03-09 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:20

Ik heb mijn vriend 13 jaar geleden leren kennen op de camping waar wij allebei elk jaar heen gingen.
Ik zag hem dus elk jaar weer terug op vakantie.. De eerste 11 jaar vond ik hem een gigantische sukkel.. Echt een patsertje enz.
Toen kwam ik hem op begeven moment tegen tijdens het uitgaan en hebben we heel de avond staan kletsen, toen sloeg de vonk over.
Hij woont ook ongeveer 3 kwartier bij me vandaan, maar we zijn nu anderhalf jaar samen en dat gaat super goed!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:20

Waar ik mijn partner heb ontmoet??
Op Bokt ;)

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:21

ik heb mijn vriend leren kennen in de brugklas.
ik heb 4 jaar bij hem in de klas gezeten. pas na onze schoolperiode hebben we serieus iets met elkaar gekregen en nu zijn we inmiddels al weer een jaar of 6 samen en 2 kinders verder :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:22

Tijdens het uitgaan, toen je die shirts met opdrukken heel erg in waren..
Ik had een shirt met: Vrouw zoekt Boer.. En toen kwam er een jongen naar me toe en schreef ze nummer op mn hand.. Toen het afgelopen was heb ik hem gebeld..

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:23

Liezel1 schreef:
Waar ik mijn partner heb ontmoet??
Op Bokt ;)

Haha op bokt is best wel bijzonder lijkt mij volgens mij zijn er niet zo heel veel mannen op bokt :o

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 14:25

Whaha wel leuk om te lezen dit! En ik maar denken dat ik de enige was met zo een maf verhaal haha...

Utopiaatje vind die van jou toch ook wel heel lachwekkend haha..

Liezel1 haha waar bokt al niet goed voor is!

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:28

Ik was met een vriendin op vakantie in Ierland en het laatste weekend gingen we Dublin een beetje bekijken. We liepen in de Guinness brouwerij rond en m'n vriendin ziet ineens een jongen die haar wel bekend voorkomt... Blijken ze iets later onder ons te staan op de roltrap, even aangesproken, ja ook nederlanders. Blijkt mijn vriendin zijn broer te kennen...
Naja, die avond nog met z'n allen opgetrokken (ghost bus tour enzo, ook erg grappig)
Maar goed, zo heb ik mn vriend ontmoet, helaas vergeten een nummer oid te regelen, dus terug thuis heb ik m maar even op hyves opgezocht (ik zit daar echt nooit, vind t maar onzin) 2 weken lopen msnen en toen is ie een weekend langs gekomen in utrecht en nooit meer vertrokken :P

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:33

In de winkel :D Hij is mijn visverkoper :)

Hij vond mij al heel lang leuk, ik vond hem ook wel leuk, maar te oud :P
Ik was in de winkel met mijn moeder, die toen mijn naam riep, die hij dus had onthouden :P Later ergens in een gesprek had ik kennelijk gezegd dat ik een rekord 60 op marktplaats te koop had staan en heeft hij opgezocht of er een Joyce op stond die zo'n aquarium verkocht. Zo kwam hij op mijn woonplaats uit en zodoende heeft hij mij kunnen vinden op hyves. Toen had iemand voor hem een hyvesprofiel aan gemaakt en mij toegevoegd en een mailtje gestuurd namens hem.
Uiteindelijk na wat hyven vroeg hij of ik interesse had in wat planten, die kwam hij dan wel brengen. Toen kwam hij er achter dat de filter die hij mij verkocht had, het niet goed deed. Hij zou de week er op wel terug komen om die maken. Dat is zo een paar weken door gegaan, dat ding was moeilijk te maken :P Daarna ben ik een paar keer bij hem thuis geweest en heb ik me over het leeftijdsverschil heen gezet en zodoende zijn we ''al'' 3 maanden samen

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:38

Heel saai, op de middelbare school, inmiddels alweer 12 jaar geleden. Hij kwam van 5 Havo, dus kwam pas in de zesde bij ons in de klas.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:39

Heel cliché! Hij was 'pappa' op mijn introkamp en ik 'kindje'!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:40

Joyckuh schreef:
In de winkel :D Hij is mijn visverkoper :)

Hij vond mij al heel lang leuk, ik vond hem ook wel leuk, maar te oud :P
Ik was in de winkel met mijn moeder, die toen mijn naam riep, die hij dus had onthouden :P Later ergens in een gesprek had ik kennelijk gezegd dat ik een rekord 60 op marktplaats te koop had staan en heeft hij opgezocht of er een Joyce op stond die zo'n aquarium verkocht. Zo kwam hij op mijn woonplaats uit en zodoende heeft hij mij kunnen vinden op hyves. Toen had iemand voor hem een hyvesprofiel aan gemaakt en mij toegevoegd en een mailtje gestuurd namens hem.
Uiteindelijk na wat hyven vroeg hij of ik interesse had in wat planten, die kwam hij dan wel brengen. Toen kwam hij er achter dat de filter die hij mij verkocht had, het niet goed deed. Hij zou de week er op wel terug komen om die maken. Dat is zo een paar weken door gegaan, dat ding was moeilijk te maken :P Daarna ben ik een paar keer bij hem thuis geweest en heb ik me over het leeftijdsverschil heen gezet en zodoende zijn we ''al'' 3 maanden samen

Nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig hoe oud deze beste meneer is ;)?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:40

In de klas :oo

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:42

Ergens in 2006 toen ik net 16 was met uitgaan in de Radstake, een discotheek in de Achterhoek waar hij dan ook vandaan komt.

Hopelijk gaan we dit jaar nog samenwonen! :D

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:43

Hij was mn baas :P oja en we schelen 13 jaar. Ik ben 24 hij 37!
Laatst bijgewerkt door Hidalgo24 op 10-03-09 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:44

heel cliche in de kroeg..

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:44

Loesss: Die beste meneer is 15 jaar ouder, 36 dus :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:46

Ik heb mijn vriend leren kennen in de boekhandel waar ik toendertijd werkte :) Hij was op zoek naar een bepaalde kalender (van skutsjes) maar die verkochten wij niet, maar omdat ik jaren bij lemmer heb gewerkt was ik wel bekend met het skutsje silen en zo raakten we aan de praat. Ik was alleen wel op mn werk dus na een aantal minuten moest ik weer verder. De volgende dag kwam hij langs met een briefje met zn telefoon nummer :+: en toen zijn we gaan daten en inmiddels zijn we al weer ruim 15 maanden bij elkaar :)

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:47

wij zijn elkaar tegengekomen bij het uitgaan, duurde een paar weken voordat het wat werd, maar zijn inmiddels 2,5 jr bij elkaar en gaan over 6 weken trouwen :D

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:47

Redelijk gewoon...in een discotheek...
En dan in de taxi naar de discotheek toe.
Met z'n allen een onwijs vaag gesprek gehad op de heen- en terugweg. Komende keren in die discotheek mekaar alleen maar hoi gezegd of als we dan is bij elkaar in de taxi zaten hoi, alles goed! Daar bleef het bijna 3 maand bij, ondertussen mekaar leuk vinden, maar beide niets durven te zeggen, tot februari vorig jaar en nu nog steed samen :)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:50

mijn kanjer en ik hebben elkaar ontmoet toen we beiden in het circus woonden :+ :D
was toen net elf.
was altijd stiekem verliefd op hem en al mijn dagboekjes uit die tijd staan vol met verhalen over hem haha
:+ :+ :+
contact verloren en na 18 jaar ineens een mailtje met hoe het met me ging.
direct afspraak gemaakt voor bakkie koffie en sindsdien is ie niet meer weg gegaan haha