Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. 

) jongen sprong er af en kwam mijn richting op om iets uit de auto te pakken die daar ook stond, en terwijl hij op mij af liep riep een van de anderen vanaf het dak of die jongen wel even mijn paard mocht aaien! Dus ik antwoorde dat de meeste mensen die dat graag willen toch wat jonger zijn, maar dat het wel mocht. Toen ben ik met hem aan de praat geraakt en om het heel kort te maken is hij uiteindelijk mijn vriend geworden. Hij heeft er wel een tijdje voor moeten wachten, want ik zat op dat moment zelf nog in een relatie die helemaal niet lekker liep. Maar inmiddels heb ik bijna 4 jaar met hem en het blijft een leuk verhaal om te vertellen.
Hij is mijn visverkoper 
Later ergens in een gesprek had ik kennelijk gezegd dat ik een rekord 60 op marktplaats te koop had staan en heeft hij opgezocht of er een Joyce op stond die zo'n aquarium verkocht. Zo kwam hij op mijn woonplaats uit en zodoende heeft hij mij kunnen vinden op hyves. Toen had iemand voor hem een hyvesprofiel aan gemaakt en mij toegevoegd en een mailtje gestuurd namens hem.
Daarna ben ik een paar keer bij hem thuis geweest en heb ik me over het leeftijdsverschil heen gezet en zodoende zijn we ''al'' 3 maanden samen Joyckuh schreef:In de winkelHij is mijn visverkoper
Hij vond mij al heel lang leuk, ik vond hem ook wel leuk, maar te oud![]()
Ik was in de winkel met mijn moeder, die toen mijn naam riep, die hij dus had onthoudenLater ergens in een gesprek had ik kennelijk gezegd dat ik een rekord 60 op marktplaats te koop had staan en heeft hij opgezocht of er een Joyce op stond die zo'n aquarium verkocht. Zo kwam hij op mijn woonplaats uit en zodoende heeft hij mij kunnen vinden op hyves. Toen had iemand voor hem een hyvesprofiel aan gemaakt en mij toegevoegd en een mailtje gestuurd namens hem.
Uiteindelijk na wat hyven vroeg hij of ik interesse had in wat planten, die kwam hij dan wel brengen. Toen kwam hij er achter dat de filter die hij mij verkocht had, het niet goed deed. Hij zou de week er op wel terug komen om die maken. Dat is zo een paar weken door gegaan, dat ding was moeilijk te makenDaarna ben ik een paar keer bij hem thuis geweest en heb ik me over het leeftijdsverschil heen gezet en zodoende zijn we ''al'' 3 maanden samen
?
Hij was op zoek naar een bepaalde kalender (van skutsjes) maar die verkochten wij niet, maar omdat ik jaren bij lemmer heb gewerkt was ik wel bekend met het skutsje silen en zo raakten we aan de praat. Ik was alleen wel op mn werk dus na een aantal minuten moest ik weer verder. De volgende dag kwam hij langs met een briefje met zn telefoon nummer
en toen zijn we gaan daten en inmiddels zijn we al weer ruim 15 maanden bij elkaar