Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En het geld wat je uitgeeft aan trouwen zou ik liever in een huisje/leuke inrichting stoppen, dat vind ik at belangrijker. Niwla schreef:Ik zou volmondig ja zeggen! Maarja, dan zou hij het nog een keer moeten vragen.
Waarom? Omdat ik graag met hem wil trouwen. Ik zou graag zijn naam dragen, ik weet dat het goed zit tussen ons en wil het graag bezegelen met een huwelijk.
Maar waarom zou een vrouw het niet ook gewoon kunnen vragen?
Eigenlijk om dezelfde redenen als Niwla. Mijn vriend en ik weten beide dat het goed zit tussen ons en willen beide ons verdere leven met elkaar delen.
Maar eigenlijk wisten we toen al dat we met elkaar verder wilden...
Frouk schreef:Niwla schreef:Ik zou volmondig ja zeggen! Maarja, dan zou hij het nog een keer moeten vragen.
Waarom? Omdat ik graag met hem wil trouwen. Ik zou graag zijn naam dragen, ik weet dat het goed zit tussen ons en wil het graag bezegelen met een huwelijk.
Maar waarom vraag jij het dan niet aan hem? Ik heb het er wel eens met mijn huidige vriend over gehad en hij zou nee zeggen als ik hem zou vragen omdat hij vind dat hij het moet vragenMaar waarom zou een vrouw het niet ook gewoon kunnen vragen?

Het heeft eigenlijk in feite niet te maken met de tijd dat je samen bent als wel om het feit hoe snel je weet dat je bij elkaar hoort 
maar voorlopig zie ik het er nog niet van komen. Niwla schreef:Frouk schreef:
Maar waarom vraag jij het dan niet aan hem? Ik heb het er wel eens met mijn huidige vriend over gehad en hij zou nee zeggen als ik hem zou vragen omdat hij vind dat hij het moet vragenMaar waarom zou een vrouw het niet ook gewoon kunnen vragen?
Omdat hij me al gevraagd heeft
! uitkomen hihi. Zijn nu 3 jaar en 3 maanden samen, hebben veel meegemaakt met elkaar waardoor we weten wat we aan elkaar hebben en k heb me nog nooit zo fijn gevoeld bij iemand. We wonen nu sinds een half jaartje samen en dat gaat ook helemaal prima. T is dat k nog moet studeren maar daarna gaat t zeker wel gebeuren!
. Kristie schreef:Ik zou volmondig ja zeggen omdat ik gek ben op bruiloften, ik zie mijn jurk al jaren voor me, evenals zijn pak, het feest, de trouwbeloften, de paarden voor de koets...
Aan de andere kant zou het niet echt eerlijk zijn, aangezien we beiden nog te jong zijn, niet eens samen wonen en nog zeer regelmatig te veel ruzie maken.
We zijn nu 4,5 jaar samen en ik ben zo gelukkig met hem! Sence schreef:Ik zou ja zeggenWe zijn nu 4,5 jaar samen en ik ben zo gelukkig met hem!
Op dit moment zijn er zo veel andere dingen te doen waar ook geld in gepompt moet worden....Wil geen "big wedding", maar wel iets leuks, en iets leuks heeft vaak ook een leuk prijskaartje...
Adil18 schreef:Toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg waren we nog geen jaar samen!
Nou ja, we zijn nu ruim een jaar verloofd, maar voordat we echt gaan trouwen.....duurt nog wel een jaar of twee denk ikOp dit moment zijn er zo veel andere dingen te doen waar ook geld in gepompt moet worden....Wil geen "big wedding", maar wel iets leuks, en iets leuks heeft vaak ook een leuk prijskaartje...
Bovendien maken we nu nog veel te veel "ruzie" over het feit of we naar de kerk rijden of met de koets gaan
Kristie schreef:Ik zou volmondig ja zeggen omdat ik gek ben op bruiloften, ik zie mijn jurk al jaren voor me, evenals zijn pak, het feest, de trouwbeloften, de paarden voor de koets...
Best erg is dat eigenlijk..