Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
echt niet leuk.juval schreef:Heb je geen trackingnummer dan?
(wonen allebij in denhaag) en mijn oma ontvingde kaart een maand geleden
. ik werk er zelf bij. schrijf ook altjd je postcode en huisnummer erop! op alle post! mocht er iets fout gaan dan komt het retour. ! tot je het er niet op zet. dan weten ze het niet! Vraag aan de verstuurder of ze naar het postkantoor wil gaan en het navragen. heb je echt iets van waarde, speciale brieven ofzo. doe het dan Aangetekend! dan heb je de garantie dat het de dag erna netjes word bezorgt.! Citaat:Samy:
Hiet was het een tijd dat het echt er was. Roosters die via de post kwamen op donderdag/vrijdag kwam pas op zaterdag.
Citaat:@ Misser:
Muisbal schreef:"Op elk werk is het wel wat! en overal komt wel is iets later/ niet op tijd."
2 weken te laat is iets later/niet op tijd? Voor 6 uur op de bus hoort er de volgende dag te zijn, anders de dag daarna. Maar ik wacht nu al 2,5 week, en weet echt niet wat ik er mee aan moet.
. bij ons is het voor 5 uur! maargoed, dat buiten dat. ik heb ook bij bedrijven supper lang moeten wachten. en dan moet de verzender er achteraan! want heeft ze haar postcode erop gezet.?? anders weten ze ook niet wat ze er mee moeten!! en dan moet je haar erachteraan laten gaan! zij heeft bewijs. jij kan niet bewijzen.