Nou dat dacht ik zelf ook toen ik het hoorde, viel bijna van m'n stoel.
M'n schoonouders zijn over een paar maanden 50 jaar getrouwd en geven dan een groot feest.
Afgelopen weekend ter ere van hun 50-jarig huwelijk een ''familieweekend'' gehad, en daar vertelden ze wat er in de brief voor genodigden kwam te staan en wat ze verder van plan waren.
Van het zomer komt er dus een grote feesttent in de tuin te staan, met catering en alles er op en aan.
Nu stond in de brief dat de 1ste avond er 90 personen waren uitgenodigd en de 2e avond 150!!!!!!
Alle mensen konden gebruik maken van hun wc en de onze
M'n vriend zit met z'n ouders in maatschap, wij wonen op de boerderij, z'n ouders in het huis ernaast.
Mooi is dat, ik ga naar de buurman toe een zeg, ik laat 240 mensen gebruik maken van je wc, of je het er mee eens bent of niet.
Wat voor stinkzooi moet dat worden, hoeveel containers wc-papier heb ik nodig en geven ze me ook direct nieuw parket op de vloer voor al die mensen die daar overheen wandelen???
Ik ga er dus nog wel wat van zeggen, en de rest had ook zoiets van, waarom huur je niet van die dixie's??
Kun je je voorstellen dat ik niet wist wat ik hoorde........... lekker is dat, maar dat gaat dus mooi niet door!