Hmm ben even héél pissed en bang tegelijk:@

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bolletje_05

Hmm ben even héél pissed en bang tegelijk:@

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 17:51

Allereerst voor als ik het hier verkeerd plaats mijn excuses daarvoor.

Oke mijn vriend en ik bezitten van een mooie boerderij met een x-aantal stallen deze die gevuld zijn met een paar eigen paarden van mijzelf
en de overige boxen door hele lieve pensionklanten.
Ik voer s´morgens altijd (mits ik niet ziek of iets dergelijks ben) en dus vanmorgen heel vrolijk en wel(was nog wel erg vroeg) kwam ik in de stallen aan,
pak ik de voerkar en wil ik me eigen omdraaien stonden er opeens 3 mannen met van die bivakmutsen achter me. Er ging op dat moment echt van alles door me heen en wou toen ook wel om hulp schreeuwen maar had toch maar besloten om mezelf stil te houden en gedacht van vriendlief komt vanzelf als het volgens hem te lang duurt, want tsja ik koos op dat moment voor m´n kind (ben zwanger) en hield me daarom rustig (wat heel moeilijk was) en vroeg toen aan die mannen van wat willen jullie zeg het me dan krijg je het als je me daarna met rust wilt laten? Nou ze zeiden me niks dus dat hielp ook niet echt ze pakten me vervolgens vast en sloten me op in de zadelkamer ;( . Gelukkig duurde dat niet lang want vriendlief merkte dat er onraad was op het erf en ging even polshoogte nemen(toen kwam ie op mijn geluid af gelukkig) en daar deed ie een ontdekking dat ie even verderop van het erf een nogal vreemde bus met paardentrailer zag staan die hij zich niet kon herinneren.

En op moment dat vriendlief naar binnen stormde om 112 te waarschuwen zag ie de 3 mannen met 2 paarden weg rennen en inladen, vriendlief wou ze tegenhouden maar dat lukte hem niet in zijn eentje en werd met een stok tegen zijn benen geslagen.
Vriendlief naar binnen gestrompeld en 112 gewaarschuwd deze kwamen vrij snel alleen die mannen waren op dat moment al wel weg maar op het onthouden van het kenteken gaat de politie nu verder mee aan de slag.

Meer kan ik helaas nog niet over kwijt ivm de onderzoek. Wel acht de politie dat het om ´´slimme mannen´´ gaat en dat ze precies wisten waar ze het op gemund hadden, want beide paarden zijn van mij zelf (godzijdank geen paard van iemand die in pension bij ons staat).

Met gaat het redelijk ben er enorm van geschrokken en zit of sta nog met bevende knieen/handen/lichaam van angst, en met vriendlief hij wil al weer teveel gaan doen terwijl ie van me nu eerst wat rustig aan moet doen, heeft flinke blauwe plek op zn been.

Zo ik moest het echt even van me af typen zit er best nog wel mee ben ook nog zoo bang.

Bvd ;)

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:54

Mijn god!
Ik hoop dat ze die mannen snel pakken en dat je vlug je paarden weer terug hebt!
Sterkte verder!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:55

Jeetje, dat is schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal jezelf bent nu.
Ik hoop voor je dat de politie de daders snel kan opsporen! Sterkte!

ijslandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:55

Och meisje.
Wat moet jij geschrokken zijn!
Dapper van je dat je toch om je kindje bleef denken ... is ook het belangrijkste wat er is op dit moment!
Zorg je goed voor je zelf?
Sterkte met het verwerken van deze schrik!

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:56

zo meid, dat is echt enorm schrikken.. maar ik denk dat je er inderdaaad goed aan hebt gedaan om je stil t houden!
Hopelijk komen je paardjes snel weer bij je terug... wil je niet nog meer ongerust maken, maar je weet maar nooit wat zulke mensen met je paarden doen bah! Misschien een goed idee (als hget mag van de politie) om foto's van je paardjes te plaatsen zodat iedereen van bokt (en misschien andere fora, van vermiste paarden) een oogje in het zeil kunnen houden.

Hou ons op de hoogte!

gerano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:57

vreselijk moet dat zijn voor je. Hopelijk vind de politie snel die mannen en heb jij je paarden weer terug

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:58

OOh , wat erg ..

Ja ik weet niet goed wat te zeggen . Maar toch echt chapeau dat je zo rustig kon blijven .
Ik hoop dat alles in orde komt met jou en je kindje ( ook je vriend)
Hou je ons op de hoogte ? EN over welke paarden gaat het ? kunnen wij rondkijken ! ??

Unoo

Jeetje, dan moet je je echt dood schrikken! Maar echt sneu voor je dat je paarden weg zijn! Ik hoop echt dat ze ze terug vinden, ik duim voor je :) Hopelijk is de blauwe plek van je vriend niet te erg. En is het trouwens geen goed idee om een waakhond aan te schaffen? En sloten op alle hekken doen (Van de wei, paddocks, en bovenal alle staldeuren/ingangen goed afsluiten!) Hebben we ook bij mijn verzorgpony gedaan nadat een paar kwajongens bij de wei de hekken open hadden gedaan. Was ook niet leuk als je verzorgpony's over de drukke weg lopen := Als je er wat meer van af weet wil je het dan laten weten? Hopelijk ben je nu niet te bang geworden om naar stal te gaan. Groetjes!

hiphopje

sjee,
wat een toestand zeg!
hoe gaat het nu met je?
ik hoop dat de politie snel het kenteken kan achterhalen en dat je je paarden weer terug krijgt.
sjeetje
sterkte!!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:59

jeetje zeg... dat is echt schrikken!
en dat nog wel op je eigen erf...
het is natuurlijk te hopen dat de politie de dieven kan vinden en opsluiten, want dit is zoiezo erg vervelend maar zo voel je je ook niet veilig meer... maar nog meer hoop ik dat ze je paarden terug kunnen vinden... sterkte :(:)

P_A_R_Love

Oef wat goed van je dat je je stil hebt gehouden!
Ik hoop dat je snel je paarden terug krijgt..

Jolliegirl

wat vreselijk, hopenlijk is dit snel opgelost!!

M_EL_ISSA

Jeeeeetje zeg!
Heel veel sterkte :)

Om hoelaat was dit in de ochtend? :oo

Maaikyhj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:00

Misschien een goed idee om hier het kenteken te vermelden, dan kunnen de mensen die nu nog de weg op moeten opletten of ze een auto met trailer zien rijden met het kenteken. Of mag dat niet van de politie?

Blue_Eyes

Oh meid toch! Dat zijn geen geintjes! Wat een brutaliteit.... Heel erg veel sterkte met het verwerken hiervan.

PussInBoots

Allemachtig, dit is geen schrikken meer, dit is een pure thriller! Ik hoop dat ze snel de paarden vinden, en de dieven hier flink voor straffen!

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:02

je wat schrikken zeg :oo
ben benieuwd hoe het afloopt!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:03

Wat verschrikkelijk zeg..
Dan schrik je je ook een ongeluk..
Sterkte met de hele rompslomp..

Hebbesje

Zo, dat is schrikken!
Ik hoop dat je je paardjes vlug terug hebt.
Heel veel sterkte voor jullie!

Vue

Jeutje zeg :oo
Wat een nachtmerrie! Heeel veel sterkte met het verwerken en het onderzoek!

essie_blue

oh mijn god wat erg voor je meis!
dat moet flink schrikken geweest zijn! Hopelijk wordt dit snel opgelost en heb je je paarden snel terug, lijkt me vreselijk.. het idee dat je niet weet wat er met je paarden gebeurd :n

1 tip, koop een hond ofzo, of sloten op de hekken. Je zegt dat er niet heel veel pensionklanten zijn? ze kunnen dan allemaal een sleuteltje geven. Of anders ga je high tech doen met de hekken... of dus een hond, alleen het geblaf schrikt al af!

Sterkte!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:04

och jeetje..
ben er stil van...
verschrikkelijk, ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt, je weet niet wat er anders was gebeurt.
veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:05

Jakkes wat een verhaal.... Vind jou wel dapper iig :(:) sterkte, hoop dat je je paarden snel terug hebt..

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:05

Jezus wat schrikken zeg !!

Nog "geluk" dat je het hebt gezien , als je wakker wordt en je paarden zijn weg heb je al helemaal geen idee waar je moet beginnen met zoeken. Ik hoop dat je paarden snel gevonden worden :(:)

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:07

He bah wat naar.. ;(
ik hoop dat ze die mannen snel kunnen pakken en je paardjes veilig thuis kunnen brengen, heel veel stertke in ieder geval :(:)