Brainless schreef:Wat ik ook vervelend vind, is als de verkoper geen (vraag)prijs wilt noemen. Maar dat je een berichtje krijgt: Prijs bij bezichtiging!
Ik ga echt niet een eind rijden om er achter te komen dat ze te veel (voor mijn portemonnee) vragen.
Snap ook niet dat verkopers mensen op de dam willen (met het werk wat je er aan hebt) die achteraf je paard/pony niet kunnen kopen.
Ook dat heb ik een keer gedaan, omdat het nog geen vijf minuten bij mij vandaan was. Die vraagprijs beelk uiteindelijk ongeveer het 4dubbele te zijn van wat ik wilde uitgeven, ja dan is het banketstaaf voor de tijd die zij eraan besteden, maar daar kan ik ook niks aan doen.
pinuts schreef:je kan ook zelf de boot afhouden
De reden waarom ik weer reageerde, is omdat veel mensen meerdere pony's hebben. Regelmatig hebben ze dan nog wat staan wat wél voor mij geschikt kan zijn 
Pashon schreef:Hier kan ik me idd ook mateloos aan ergeren. soms zie je in advertentie's staan bieden vanaf en nog mensen die eronder gaan zitten. als je er niet meer geld voor over hebt gewoon niet op in gaan heel simpel.
snap trouwens ook niet waarom mensen reactie's moeten sturen van "sorry dit gaat boven mijn budget" tja dan lok je naar mijn idee ook een dergelijke reactie uit.
Ik kan volgende keer natuurlijk ook gewoon niks van me laten horen he
Ik probeer gewoon vriendelijk en beleefd even te laten weten dat ik dan geen intresse heb, is dat nou zo "not done"? Ik zou het juist irritant vinden als mensen niets zouden lten horen.
Daarnaast maakt het eerste gedeelte me allemaal niet uit, maar dat diegene dan ook nog echt half boos enverontwaardigd is als ik uitleg dat ik er niet meer aan uit wil geven snap ik niet. Dat is vooral het punt waar ik mij een beetje aan stoor,.