Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:Sommige regels slaan in mijn ogen werkelijk waar nergens op! Kan me echt opvreten over bepaalde dingen, zoals:
[*] Iedereeeen mag zijn camera meenemen naar een concert, behalve als je een spiegelreflex hebt omdat deze er indrukwekkender uitziet..
[*] Als je niet op het ruiterpad rijdt omdat deze er niet is bij ons, krijg je serieus een boete van de boswachter!! Wanneer je hem vraagt waar je dna moet rijden heeft die er ook geen antwoord op..
[*] Wanneer mijn paard op het strand een hond bijna doodtrapt omdat die haar in der achterbenen bijt, ben ik als ruiter fout terwijl de eigenaar zn hond niet aan de lijn heeft..
Gebeuren dit soort zaken alleen bij mij in de omgeving of hebben jullie ook ervaring zoals deze!?
ccathalijne schreef:maar je mag toch gewoon op het fietspad rijden? Met mijn ruiterbewijs heb ik iig geleerd dat je daar geen bekeuring voor krijgt,...
Nimue schreef:Ik vind paardrijden op de rijbaan vele malen gevaarlijker dan paardrijden op het fietspad. Natuurlijk moet je niet met volle galop kindjes van hun driewieler afcrossen, maar als je netjes langs de rand van het fietspad stapt, hoeft er echt niemand last van je te hebben. Als je daarentegen op een rijbaan gaat rijden waar de gemiddelde automobilist toeterend met 100 km/uur voorbij scheurt, ben je in mijn ogen een stuk onverantwoorder bezig.
oomens schreef:ccathalijne schreef:maar je mag toch gewoon op het fietspad rijden? Met mijn ruiterbewijs heb ik iig geleerd dat je daar geen bekeuring voor krijgt,...
Leren ze je dat écht bij het ruiterbewijs?![]()

pinuts schreef:weetje? een goede fotograaf kan met de brakste cameras goede fotos maken:) Dierentuinen enz mag het idd wel... Zie dan ook alleen maar mensen met dikke cameras..
ben het er niet mee eens.pinuts schreef:jolliegirl: daarom moet je creatief zijn.. Maar gelukkig zijn er tegenwoordig zelfs op mobieltjes al 8 pixel cameras.. Dus ach.. Laat je die spiegelreflex gewoon lekker thuis. (snap zowiso niet dat je dat bijv naar een festival mee durft te nemen)

Guernica schreef:Ik ben concertfotograaf en ik denk dat je een beetje onderschat wat het allemaal inhoud. Het is niet omdat het er indrukwekkender uit ziet, maar het gaat puur om de kwaliteit.
Voor sommige mensen is het een beroeps o.i.d en dan is het een beetje banketstaaf als iedereen met een spiegelreflex naar binnen kan en hetzelfde kan gaan doen, niet dat je dan goede foto's krijgt want het is een vak apart, maar toch.
Jij gaat toch ook niet bij de fotoshoot van iemand anders staan fotograferen?