Ik zit even met een ''probleempje''.
Gister was ik uitgenodigd om bij de vriend van een vriendin wat te gaan drinken voor het uitgaan.
Was best gezellig enzo uitgaan wat minder
.Nu word ik op msn aangesproken door betreffende jongen met de mededeling dat ik hun vloer kapot gemaakt heb.
WAT? dat vind ik echt ernstig.. had ik geweten dat die vloer daar niet tegen kon had ik gewoon mn schoenen uitgedaan.
Ik had dus hakjes aan, ronde dunne.
Nou het ging van hier naar daar en zn ouders waren boos want het was een hele dure vloer en het kon niet ff verholpen worden, dan moest er een hele nieuwe vloer in en hij wist zeker dat ik het was want het was op de plek waar ik gezeten had. Nou oké echt echt sorry. Ondertussen werd het al een stuk beschuldigender en voelde ik mij lichtelijk aangevallen. Ik bedoel ik kan daar niets aan doen? Ik ben de eerste keer bij hem in huis hoe moet ik nu weten (als hij het zelf niet eens weet) dat die vloer daar niet tegen kan. Als ik het wist had ik al lang mn schoenen uitgetrokken.
Nu zei hij net dus, dat ik het wel tegen m'n ouders moest zeggen misschien kunnen we wat regelen met de verzekering.
Nu mijn vraag; zou de verzekering dat dekken?
Mij lijkt het stug.. Ik weet niet waarom, maar m'n gevoel zegt dat. Aangezien het nu niet echt een enorme schade is..
Wat denken jullie?
Alvast bedankt!

Maar goed, met mij nog 2 meiden met iets dikkere hakken.
morgen maar even met m'n ouders erover hebben en dan zien we wel verder.
ik zou het ook behoorlijk vervelend vinden dat die mensen zo aanvallend doen. Je kunt het netjes regelen met de verzekering maar inderdaad niet handig van die mensen dat ze zelf a) een zachte houten vloer hebben en b) jou niet vertellen dat je met je hakken daar niet op mag/kan lopen!