Het begon al vrijdag, mijn vriend bouwt dit weekend stallen voor iemand in opdracht, had beloofd dat hij het niet te laat ging maken. Helaas kwam hij pas om 1u in de nacht naar huis en was blijkbaar vergeten dat ik op zaterdag om 9u al fris en monter op het werk moeSt staan
Ik heb een slaapprobleem en kan niet slapen als er niemand bij me is, dus ik heb lang wakker gelegen...Gisteren was het een zware dag op het werk, veel tegenslag gehad, uiteindelijk geen uur mogen opnemen zodat ik zou kunnen meehelpen met de stallen. Kom ik uiteindelijk om 19 aan op stal, ligt m'n merrie ziek van de koliek neer. Dus dierenarts gebeld in een weekend... Dan nog van 20u tot 0.30u geschilderd aan de stallen en de piste. En nadien vlug de paarden nog wat extra hooi geven.
Stap ik in een ellendige roestige nagel
Mijn paard had een lat uit de inloopstal getrapt en de nagel lag omhoog, dus ja, met m'n gezicht in de modder en half-flauw staan staren naar m'n voet die ellendig pijn deed.Meeste bloed eruitgeduwd, thuis direct ontsmet, vannacht opgestaan van de pijn, flauwgevallen tegen mijn bed, voet terug ontsmet, en daarstraks in een emmer lauw water gezet om het vuil eruit te laten weken.
Nu is het zondagochtend en zit ik met een hele pijnlijke gezwollen voet en 2 tenen zonder gevoel in de zetel te wachten op de huisarts van wacht op een tetanusprik, en dank u naaldenfobie
Kans is groot dat ik een week thuiszit van het werk (doe hele dag niets anders dan rondlopen en op m'n voeten staan), m'n baas is op vakantie dus ik verwacht een flinke opdonder van de baas als die terugkomt, want zonder mij is de winkel extreem onderbemand (die hij nu ook al is maar kom)...
Oef, dat lucht op

Sterkte!