Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
M_EL_ISSA schreef:Helemaal wild van je worden lijkt me wel erg sterk.
Kan best dat een gyn of een fysio denkt van: Dat is een leuk vrouwtje.
Maar gekke dingen in zijn hoofd halen, lijkt me niet.
Maar omgekeerd heb jij dat toch ook? Jij denkt toch ook geen gekke dingen als die gyn of fysio aan je zit, en hij toevallig een leuke kop heeft.
Pascal schreef:M_EL_ISSA schreef:Ohohoh, volgens mij vat jij mij een beetje verkeerd
Ik heb het niet over jou, maar over het algemeen
Nee oke.
Niet dat bokt het verkeerd leest en dus in de veronderstelling is dat ik zo denk...
Want dat is mij gedachtengang absoluut niet.
Sorry als het er een beetje raar staat dan 
katiavl schreef:RedPassion schreef:Ik denk dat behandelaars (m/v) best wel eens van een cliënt kunnen vinden dat hij/zij bovengemiddeld leuk is. Zolang ze daar professioneel mee omgaan (er niet naar handelen dus) lijkt me dat geen probleem.
Inderdaad, stel je voor dat je gyn je uitvraagt

katiavl schreef:RedPassion schreef:Ik denk dat behandelaars (m/v) best wel eens van een cliënt kunnen vinden dat hij/zij bovengemiddeld leuk is. Zolang ze daar professioneel mee omgaan (er niet naar handelen dus) lijkt me dat geen probleem.
Inderdaad, stel je voor dat je gyn je uitvraagt

voor mij is een knie een knie, een nek een nek en die behandel ik zoals dat nodig is, en verder denk ik eigenlijk niks erbij.
Hij ging er in ieder geval erg professioneel mee om.
Nickytje schreef:Eén keertje heb ik ooit gedacht: "wat moet er nu door die jongen zijn hoofd gaan"... Weet niet precies hoe je het beroep noemt,
maar hij moest allesinds op de spoedafdeling van het ziekenhuis foto's nemen van mijn rug (na een val van mijn knol).
Ik lag daar op de tafel met mijn haren nog vol zand, met enkel mijn turqoise, meest frivole string aan.
Maar ik denk dat ik me meer schaamde dan die kerel.Hij ging er in ieder geval erg professioneel mee om.
En de volgende keer dat ze je zien denken ze echt niet; ow dat was die ene toen met dat en dat ondergoed. Ik heb dat tenminste nooit
Als je gesnapt wordt heb je wel een groot probleem. Nickytje schreef:Eén keertje heb ik ooit gedacht: "wat moet er nu door die jongen zijn hoofd gaan"... Weet niet precies hoe je het beroep noemt,
maar hij moest allesinds op de spoedafdeling van het ziekenhuis foto's nemen van mijn rug (na een val van mijn knol).
Ik lag daar op de tafel met mijn haren nog vol zand, met enkel mijn turqoise, meest frivole string aan.
Maar ik denk dat ik me meer schaamde dan die kerel.Hij ging er in ieder geval erg professioneel mee om.
Pascal schreef:He zo bedoel ik het ook niet.
Ik ben ook van mening dat het hun beroep is en dat ze niet veder kijken dan naar de behandeling die ze je moeten geven..
Maar sommige van mijn vrienden denken dat het niet zo werkt.. wat ik dus ook lichtelijk apart vind..
Flor schreef:Nou moet ik wel zeggen dat ik de kraker (die overigens echt een prachtige kop heeft) wel eens ben tegengekomen in de supermarkt en ik toen wel dacht: "Hmmm... die heeft mij in mijn ondergoed gezien..." Maar goed, het is zo'n man zijn beroep he... Ik geloof zeker dat dat kan, hoewel ik me dan weer niet voor kan stellen dat je zoiets wilt (gynaecoloog worden, dan met name).
. Zo iemand ziet toch algauw 15 patiënten op een dag, en gaat echt niet van elke patiënt onhouden hoe die eruit zag