[LZP] Dat ook nog...
in februari hebben we hem naar de garage gebracht voor de expert, kosten kwamen rond de 550 euro, gelukkig..
maar ik moest alsnog die 150 euro eigen risico zelf betalen en de rest krijg ik van de verzekering, voor mij is 150 euro heel veel geld en ik twijfelde nog steeds of ik hem geheel laat maken of maar een klein deel.
Krijg ik net een brief binnen van de verzekering, we dachten dat er stond dat het geld aan mij is uitgekeerd maar er stond in dat mijn tegenpartij, de fietser dus... 370 euro krijgt uitgekeerd, ik ben zo ontzettend boos en verdrietig, je bent zo verdomd zuinig met je spullen, je gaat onderuit door iemand anders en moet 150 euro betalen, en die flikker laat gewoon een bon tekenen voor een nieuwe fiets (hij reed op een gewone oudere dames fiets en had een slag in zijn band) ik voel me zo verschrikkelijk gen**id gewoon echt niet te geloven... me stiefvader is ook nog helemaal niet klaar met dit grapje en we gaan kijken wat we eraan kunnen doen...
hij heeft zelfs getekend dat hij de schuldige was dit heeft me stiefvader hem laten doen, en nog werd hij in bescherming genomen, stond ook in de brief, omdat het een lichtere voertuig is oid.
.
.