Bij voorbaat sorry.
Ik ben nu twintig en heb tot nu toe echt geen succes gehad in de liefde. Geen relaties, alleen oppervlakkig geflirt en heel af en toe een date. Afgelopen dinsdag weer op date geweest maar dat werd ook niks: hij was stiekem volgens mij meer uit op seks dan op een relatie, en hij was sowieso al fout.

Ze zeggen dat je goed in je vel moet zitten en niet moet zoeken, maar ik zit volgens mij goed in mijn vel, ik ben volgens mij niet onzeker en ik houd mijn ogen open. En of ik nou wel of niet zoek, het maakt niet uit. Er zijn wel jongens die mij leuk vinden hoor, zelfs eentje die al 6 jaar op mij verliefd is (
) maar die vind ik over het algemeen niet leuk. Flirten tijdens het uitgaan gaat ook meestal wel goed, maar verder kom ik niet. Moet ook regelmatig denken aan het zinnetje uit het liedje van Blof: Alles is liefde:
''Valt het tegen dat het wachten soms zo lang duurt..''
JA het wachten duurt me veel te lang! Iedereen om mij heen heeft leuke vriendjes/ relaties en mij lukt het gewoon niet..
Ik heb echt geen idee wat ik zou kunnen veranderen om het geluk een handje te helpen. Meer mensen in dit zelfde schuitje of mensen met tips? Iedereen is welkom!

. Gewoon lekker afwachten, is echt vreselijk, ik weet het, maar het komt wel. Met 20 had ik pas mijn eerste relatie (ehm, alles was de eerste keer zeg maar...). Met hem ben ik nog steeds samen, maar ben heel erg blij dat ik lekker heb gewacht tot iemand voorbijkwam waar ik een heel erg goed gevoel bij had. En dat voel je wel, echt wel
Niet al te veel over nadenken en gewoon lekker genieten van alles.
En dan moet ik telkens antwoorden: ehh slecht