Geesten??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marritpiebe

Geesten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 21:34

ik had 2 jaar geleden een vriendin en die kwam naar me toe en zij: ik liep vannaacht naar de wc en toen kwam ik een vrouw tegen en een kat, die kat was karel(terwijl die overleden was.) ik geloofde er niks van dat zij een geest had gezien, tot afgelopen donderdag heb ik niet in geesten geloofd...
bij vriendin beginnen de plantenbakken te verschuifen in de vensterbanken... vrijdag op school in de les was de docent iets aan het uitleggen ondertussen lipe ze door d eklas heen en haar koffiekopje dat op tafel stond schoof van de eene kant naar de andere kant.... terwijl daar niemand bij was, ja ik zit er een meter bij vandaag en verder is er niemand dichterbij.... toen vrijdag avond, zat ik met vriendje en een vriendin in een speeltuintje, zie ik daar een vrouw met lang haar en het leek wel een soort lange soepjurk aan, in het grijs van de brug naar het bloemenperkje lopen toen ze in het bloemenperkje was verdween ze weer! de anderen hebben haar niet gezien heb het ook niet tgeen hun gezegd, omdat hun niet echt geweldig goed tegen enge verhalen in donker en dan moet je straks ook nog door het bos fietsen kunnen... vandaag op school was een meisje uit mijn klas in de wc ruimtes ze zat niet op de wc maar stond bij de spiegel toen ging de deurkruk van de achterste wc naar beneden terwijl daar niemadn in zat... en de deur eerst tog echt dicht zat! whaaa! ikw eet neit meer wat ik moet! hebben jullie ook iets raars meegemaakt met 'geesten'?

Dreamer_S

Re: Geesten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:32

Om te beginnen zou het fijner leesbaar zijn als je alinea's en hoofdletters gebruikt.. en als je even de zoekfunctie gebruikt vind je nog zo'n 100 andere topics over geesten ;)

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:36

geloof er geen bal van je kijkt veel te veel tv

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:41

Mjay schreef:

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 00:43

Eng boekie gelezen?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 02:15

Mjay schreef:

The same here.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 02:20

Geloof er ook niet zoveel van..

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 02:33

Tja, dat je een keer zoiets meemaakt, kan ik nog in komen. Maar zoveel gebeurtenissen in een paar dagen tijd, echt niet.
Er zal overal wel een logische verklaring achter zitten.
Het "kopje" was misschien van plastic en het raam stond open ofzo?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 07:14

Ik denk dat je horroboeken moet gaan schrijven, aan fantasie ontbreekt het je niet, leuk verzonnen ;) Alleen idd nog even iets aan je Nederlands doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 07:49

Wat ik me af vraag je geloofde er eerst niet in. Wat is er veranderd dat jij ze nu duidelijk ziet. Meestal heb je het gelijk en niet naar een verhaal van een goeien vriendin. Wat in dit verhaal stevig terug komt is een versschijning van een polderghost alleen deze vorm is het meest ergen die er is.
Vraagje is er in een korte tijd bij jullie thuis iets veranderd? en heb jij een ongeluk zien gebeuren? (met dodelijke afloop of zwaar letsel)
En hou ons op de hoogte ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 08:47

missfcdb schreef:
een versschijning van een polderghost alleen deze vorm is het meest ergen die er is.

*Proest*
Polderghost?? :P Is dat zoiets als het poldermodel??

Flauw misschien.. maar ik vind het verhaal van de TS op zn zachtst gezegt twijfelachtig. ;)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:48

Het kan. Het lijkt me stug zoveel achter elkaar, maar ik heb zelf ook een paar dingen meegemaakt waardoor ik niet meer kan ontkennen dat dr iets is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:03

Mas schreef:
missfcdb schreef:
een versschijning van een polderghost alleen deze vorm is het meest ergen die er is.

*Proest*
Polderghost?? :P Is dat zoiets als het poldermodel??

Flauw misschien.. maar ik vind het verhaal van de TS op zn zachtst gezegt twijfelachtig. ;)

Haha nee het is niet het zelfde als poldermodel. (maar wel een helen leuke naam hihih)

Ik weet wat je denkt maar laten we ts een kans geven om meer te vertellen. Iedereen verdiend het om haar of zijn verhaal kwijt te kunnen.
Daarom stelde ik vragen om te kijken wat er aan de hand is. (We moeten niet gelijk iemand in een hoekje proppen)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:30

Betwijfel of dit waar is, volgens mij teveel films gekeken.

KvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:32

Toevallig dat ineens vanaf donderdag vanalles gebeurde een daarvoor nooit, vast een teken :+

HerAndHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:33

LiNdA1986 schreef:
Betwijfel of dit waar is, volgens mij teveel films gekeken.

inderdaad, er zijn ook mensen die zèggen dat ze een geest hebben gezien...

rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:34

Misschien moet je even Sam en/of Dean Winchester bellen, zij kunnen je ghost problems vast wel oplossen. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:34

Woehahahaha, een polderghost???? Verkeerde ondertiteling bij de film Poltergeist misschien? :D :D :D

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:36

Waar blijft ze eigenlijk? Ze hebben haar toch niet meegenomen?

KvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:37

ag kind is pas 14 dan zijn films nog geloofwaardig

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:40

Achgut :(:)
Wat zijn jullie gemeen...
't arme kind ziet spoken :')

Anoniem

Het punt is dat jonge mensen elkaar met dit soort verhalen helemaal gek kunnen maken, vooral als je er ook nog in mee gaat.
Voor je het weet knutselen ze uit nieuwsgierigheid ook nog even een Ouijabord in elkaar en zijn ze na een paar onverklaarbare waarnemingen rijp voor de hulpverlening.
Verder is het zo dat voor verhalen over bijvoorbeeld bloempotten die verschuiven en deuren die dichtklappen, altijd wel een logische verklaring is.

intral

Natuurlijk KvE, ik ben 13, en ik geloof er al sinds mijn ehhh 4de niet meer in :)) ? Kijk uit, straks komt sneeuwwitje en de boze wolf je halen! :))

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:41

Toen ik die leeftijd was,,nouja.. 12.. dacht ik ook altijd dat ik dat soort dingen zag :o
Was er dan ook heilig van overtuigd dat ik het echt had gezien.
Maar als je er verhalen over hebt gehoord, of iets op tv hebt gezien, of iets hebt gelezen.. sja.. dan gaat je fantasie op zijn vrije loop. Verbeelding heet zoiets ;)

KvE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:43

ssst! intral, stiekum geloof jij ook nog geef maar toe :D haha