De spanning is er af, en elkaar zien is prima, maar niet echt spannend meer.
Dat heb ik nu dus ook

Mn vriend en ik hebben nu bijna 9 maanden, en we beginnen een beetje een sleur in onze relatie te krijgen..
We zien elkaar haast elke dag, en ben ook dolblij als ik hem zie, maar het enige wat we doen is op bed ligge en tv kijken of dvd kijken
Moet ik er wel bij zeggen dat we allebei een vrij druk leven hebben..
Mijn vriend werkt 5 dagen in de week, op maandag/woensdag en vrijdag avond bokst hij, op dinsdag, donderdag en zondag voetbalt hij, en als hij tijd over heeft gaat hij fitnissen.
Ik heb 2 bij baantjes, werk dinsdag middag en avond, woensdag middag en avond, donderdag avond, en zaterdags van 11 tot 1. En op maandag en zondag ga ik naar mijn verzorgpaardje. Ook zit ik nog op school en zit rond mn examens. Bij mijn oma is longkanker gevonden, dus daar help ik ook een handje bij in huis en haal ik boodschappen voor etc..
Dus als we 's avonds laat op bed liggen, zijn we eigenlijk blij dat we liggen :p
Maar toch balen we er allebei van dat we in een sleur zitten. We willen de spanning weer terug!
Maar hoe..?

Bios en de kroeg in houd hij niet van..
Uit eten wordt hem ook niet, want ik werk rond etenstijd
Dus heeft iemand een idee hoe we weer uit die sleur kunnen komen?
Ik heb gedacht aan spannende cadeautjes ofzo..
Of een weekendje weg, maar ja dat moet financieel en qua tijd ook maar net weer uitkomen!
Dus wie of wie heeft voor mij DE oplossing?

Onverwachts, bijvoorbeeld voordat hij gaat trainen?! Verras hem

. Ik raak gewoon al heel snel uitgekeken op een jongen, en dat resulteert bij mij altijd dat ik het na een maand of 4 uitmaak