Sinds 2,5 week wonen mijn vriend en ik in onze koopwoning. We hebben hier een donkere laminaatvloer laten leggen en ja, we hebben een jack russel rond banjeren.....
Je raad het al, vol met witte haren die je nog eens extra goed ziet op een donkere vloer.
Ik heb nu een merkloze stofzuiger die ik ergens bij gekregen had, maar dat ding gaat vandaag of morgen nog eens door het raam.
Hij zuigt de haren niet op maar verplaatst ze meer, dus als ik klaar ben met stofzuigen, liggen er nog overal haren.

Dus heb ik besloten om toch maar een nieuwe stofzuiger aan te schaffen... Maar welke?!
Mijn oog viel op de Miele Cat & Dog, deze schijnt speciaal ontwikkeld te zijn voor het zuigen van dieren-haren. Ook lees ik op internet alleen maar hele goede reacties dus ik was overtuigt.
Maar hij is nogal prijzig. Gister ben ik bij de mediamarkt gaan kijken en daar kost hij 225 euro.
Toen ging ik nadenken, wat maakt deze stofzuiger beter dan een andere stofzuiger?
Ik vind het niet erg om geld uit te geven, maar dan moet hij wel echt goed zijn en dan ook echt beter dan eentje van 150 euro.

Wie kan mij helpen, wat is nu écht een goede stofzuiger die ook goed alle hondenharen opzuigt?
Ik ben erg benieuwd.