Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
meissielief schreef:Bij een begravenis ondernemer regel je de begravenis met de familie en je legt de overleden persoon af.
moonfish13 schreef:Even heel vervelend misschien, maar het schijnt zeer moeilijk (cq onmogelijk) te zijn om in die wereld werk te kunnen vinden. Dat zijn nagenoeg allemaal familiebedrijven waar je niet tussen komt.
Ik ken iemand die heeft een client en die wilde dolgraag in de uitvaartwereld werken, ze kon nergens terecht omdat het allemaal familiebedrijven zijn.
_Micha_ schreef:moonfish13 schreef:Even heel vervelend misschien, maar het schijnt zeer moeilijk (cq onmogelijk) te zijn om in die wereld werk te kunnen vinden. Dat zijn nagenoeg allemaal familiebedrijven waar je niet tussen komt.
Ik ken iemand die heeft een client en die wilde dolgraag in de uitvaartwereld werken, ze kon nergens terecht omdat het allemaal familiebedrijven zijn.
Mij lijkt juist dat hier ontzettend veel werk voor is, omdat bijna niemand dit werk wil doen.
SecretLIN schreef:Klinkt allemaal een beetje vaag zo maar het boeit me zo ongelovelijk de dood
)benangelique schreef:gelukkig ligt daar je interesse TS. er zijn niet veel mensen die dit werk willen doen, maar die mensen zijn wel nodig. hard nodig, want ook ik ben 1 van de velen die met een warm gevoel terugkijkt op de contacten met de begrafenisondernemer.
moonfish13 schreef:Even heel vervelend misschien, maar het schijnt zeer moeilijk (cq onmogelijk) te zijn om in die wereld werk te kunnen vinden. Dat zijn nagenoeg allemaal familiebedrijven waar je niet tussen komt.