Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Orola schreef:Hij is best wel schokkend maar juist daardoor helpt het wel. Als je zulke beelden ziet blijf je dat onthouden, en als je dan gaat autorijden denk je er weer aan. Dus gaan mensen niet meer te hard rijden om een ongeluk te voorkomen. Maar zoals Julia_14 al zei, mensen die zo'n ongeluk hebben meegemaakt en dus iemand zijn verloren of iemand die naar het ziekenhuis moest met ernstige verwondingen, doe je er geen plezier mee om dit uit te zenden op televisie.
Berdien schreef:Er zijn ook nabestaanden van mensen die een hartinfarct hebben gehad, die krijgen 'reclames' van de Hartstichting waar iemand ineen zakt ook te zien. Dan zou je geen enkele reclame voor een goed doel of tegen alcoholmisbruik uit kunnen zenden. Je moet mensen aan de ene kant beschermen, maar aan de andere kant hebben andere mensen dit soort verschrikkelijke reclames nodig om in te zien wat voor gevolgen te hard rijden kan hebben.
En feel good tv.. Als ik zie hoeveel detective/misdaadseries er worden uitgezonden waarin maar wordt herhaald hoe iemand gruwelijk wordt omgebracht en het bloed van je scherm af druipt.. Zo feel good vind ik de huidige programmering niet
). Ja, ik zou het dan wel laten uitzenden in Nederland. Jeetje, het blijft een heftig filmpje
goh, ik blijf er echt aan denken.. Olijkje schreef:Eh wat wordt erin getoond? Ik weet namelijk niet of ik er wel tegen kan, als ik jullie reacties zo lees, maar ik ben wel benieuwd..