Moet het ff van me afschrijven hoor

De kraan van ons beneden was de laatste tijd niet meer helemaal goed en Papa ging hem vandaag maken. Nou dat is gelukt alleen nou is er inene bij een andere verbinding, waar ons pap niet aan heeft gezeten, iets fout, waardoor daar als je ook maar een kraan ergens in het huis aanzet er daar water uit spuit.
Goed ons pap daar even naar gekeken, maar ze hebben het hier in ons huis om het even zacht te zeggen allemaal niet zo lekker in elkaar gezet dus ja lukte niet echt.
Loodgieter gebeld(was vanmiddag om 4 uur) en die zou tussen 6 en 8 komen. Nou prima, dus wij gewacht.
Net om half 9 nog geen loodgieter, dus is ons mam maar eens gaan bellen.
Mama: Hoelaat zijn jullie ongeveer van plan om nog te komen? Want jullie zouden tussen 6 en 8 komen..
Loodgieter: Ja dat klopt mevrouw maar u moet al blij zijn dat we komen op zaterdagavond en het kan goed een uur of 10/half 11 worden voor we er zijn..
Mama: Nou dan hoeft U niet meer te komen
Loodgieter: Dat dacht ik dus ook.
Nou ik vind het echt ronduit onbeschoft hoe die loodgieter deed hoor

Maargoed nou is papa nog eens kijken want we kunnen de wc niet doorspoelen, geen water pakken, niet douchen etc.
Maar we zouden eigenlijk een gezellig avondje met ons gezin hebben maar dat valt dus in duigen.
Nog meer mensen die zoiets hebben meegemaakt?
Groetjes Desiree

Daar heb je alleen je zelf mee
en heeft toen bij ons gedouched
Als die er tussendoor komen, dan zal het voor minder belangrijke gevallen later worden, heel logisch als je het mij vraagt. Bovendien kunnen diverse klussen soms meer tijd in beslag nemen dan de loodgieter zelf verwacht had... De loodgieter zelf is vast ook liever niet aan het werk na 22:00, maar je hebt geen controle over iedere situatie...
..en als je dan afspreekt om tussen 6-8 langs te komen ,en je kunt niet bel dan netjes af...