En dan zit je zonder water...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

En dan zit je zonder water...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:49

Hallo allemaal,

Moet het ff van me afschrijven hoor :P

De kraan van ons beneden was de laatste tijd niet meer helemaal goed en Papa ging hem vandaag maken. Nou dat is gelukt alleen nou is er inene bij een andere verbinding, waar ons pap niet aan heeft gezeten, iets fout, waardoor daar als je ook maar een kraan ergens in het huis aanzet er daar water uit spuit.
Goed ons pap daar even naar gekeken, maar ze hebben het hier in ons huis om het even zacht te zeggen allemaal niet zo lekker in elkaar gezet dus ja lukte niet echt.
Loodgieter gebeld(was vanmiddag om 4 uur) en die zou tussen 6 en 8 komen. Nou prima, dus wij gewacht.
Net om half 9 nog geen loodgieter, dus is ons mam maar eens gaan bellen.
Mama: Hoelaat zijn jullie ongeveer van plan om nog te komen? Want jullie zouden tussen 6 en 8 komen..
Loodgieter: Ja dat klopt mevrouw maar u moet al blij zijn dat we komen op zaterdagavond en het kan goed een uur of 10/half 11 worden voor we er zijn..
Mama: Nou dan hoeft U niet meer te komen
Loodgieter: Dat dacht ik dus ook.

Nou ik vind het echt ronduit onbeschoft hoe die loodgieter deed hoor :oo

Maargoed nou is papa nog eens kijken want we kunnen de wc niet doorspoelen, geen water pakken, niet douchen etc.

Maar we zouden eigenlijk een gezellig avondje met ons gezin hebben maar dat valt dus in duigen.

Nog meer mensen die zoiets hebben meegemaakt?

Groetjes Desiree

equitation

Re: En dan zit je zonder water...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:54

Waarom mag die loodgieter niet meer komen om 10 uur? Als ik geen water in huis zou hebben zou ik hem zelfs midden in de nacht met open armen verwelkomen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:56

Ik vind het eerder onbeschoft van je moeder. De loodgieter moet wel zo snel mogelijk komen, maar na 10 uur hoeft het niet meer? Tsja je wilt water of je wilt het niet..

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:58

Ik vind het inderdaad ook wel een beetje raar dat hij na 10 uur niet meer mag komen.

Wees blij dat ze uberhaupt willen komen op zaterdagavond

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:59

De loodgieter heeft wel meer klanten waar het flink kan uitlopen. Of je wilt water of je wilt het niet maar dan niet klagen.

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:59

smokey17 schreef:
Ik vind het inderdaad ook wel een beetje raar dat hij na 10 uur niet meer mag komen.

Wees blij dat ze uberhaupt willen komen op zaterdagavond

Ja idd.. beetje rare reactie.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:02

Sorry maar in mijn ogen mag je ook blij zijn dat de loodgieter nog op de zaterdagavond wil komen. En dat moet dan geen drol uitmaken of het nu om 6 uur is of om half 11... In mijn ogen, graag of niet en zo zal de loodgieter ook denken. En geeft hem eens ongelijk. Jullie zitten met het probleem, hij wil jullie helpen, maar als jullie zeggen zo laat niet meer... dan is het jullie probleem.

c_alsemgeest

Tsja ik vind het ook een beetje een domme actie van je moeder... natuurlijk was er tussen 6 en 8 gezegd, maar tijdens de weekend diensten van loodgieters e.d. komen er altijd 'noodgevallen' bij.
Je mag dan best zeggen dat je het vervelend vind dat ze later zijn... maar zeggen dat hij niet meer hoeft te komen, tsja dat is best dom :+ Daar heb je alleen je zelf mee :D
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 28-02-09 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Mij zou het ook helemaal niks uitmaken hoe laat die loodgieter kwam, als ie 't maar kwam maken.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:14

Tsja, ik sluit me bij de rest aan... die loodgieter is ook niet voor zijn lol nog aan het werken na 22:00... als hij alles sneller had kunnen afronden, dan had hij dat ongetwijfeld gedaan, want dan hij zelf ook lekker thuis kunnen zitten voor een gezellige avond (met zijn gezin misschien :D ) ! Ik vind het eigenlijk dus ook een beetje vreemd dat hij wat je moeder betreft na 22:00 niet meer hoeft te komen, dan zit ze blijkbaar toch niet zo erg om het water enz verlegen... Ik kan me overigens ook voorstellen dat andere problemen van een vervelendere aard ook prioriteit krijgen. Gelukkig hoef ik voor dit soort dingetjes nooit op de loodgieter te wachten... :+

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:22

Wij hadden hier vanacht om half 1 zelfs nog een monteur lopen, die zelfs nog wel even 1 uur heen en terug wilde gaan reizen om onderdelen op te halen. Die hebben we toen maar naar bed gestuurd. :(:)
Ik sluit mij dus bij mijn voorgangers aan. Ik vind het vanuit jullie kant verkeerd.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:27

Ha,als wij een loodgieter bellen duurt het weken voor hij komt! :+

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:30

dom dom dom.. nu kan je waarschijnlijk nog langer wachten.. maar dat hebben jullie aan jezelf te danken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:55

Inderdaad niet echt een hele slimme actie van je moeder.
Nu zitten jullie morgen waarschijnlijk ook nog zonder water. Geen fijne situatie.

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:00

Al moet een loodgieter om 3 uur 's nachts komen!!! Nu zit je niet alleen vandaag, maar ook morgen en mss maandag wel zonder water. :Z

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:02

Vind het ook heel erg dom, dat er een loodgieter komt is al heel wat, en al was het 02.00uur s'nachts geweest had ik nog gezegd kom maar, water heb je voor heel veel dingen nodig

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:22

beetje respectloos... net alsof hij het voor zijn lol doet om na 10en te komen.. wees blij dat ze bestaan want zonder loodgieters zit je eeuwig zonder water.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:30

Beetje raar hoe jullie reageren,afspraak is afspraak..als iemand zegt tussen 6- 8 hoort hij gewoon te komen die tijd...en als hij dat vervelend vind dat had hij beter in dag dienst kunnen werken!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:31

heel vervelend dat er iets mis is met het water,maar zoals voorgaande posts raar dat hij niet meer mag komen zolaat

wij hebben 3 jaar geleden een verstopping gehad en de ontstopper kwam op z`n vrije zondag om het te verhelpen helemaal super +:)+ en daar is hij ook goed voor beloond
hij had onder ons huis in de kruipkelder gelegen en zat onder de drek :r en heeft toen bij ons gedouched :+

gelukkig wilde hij zelf komen omdat hij op maandag vol zat,en al was hij s`nachts gekomen dan was ik echt op mijn knieen gegaan om hem te bedanken,helemaal met een kind in huis is het fijn om de kraan aan te kunnen zetten zonder dat de bak overstroomd ;)

nu hebben jullie jezelf ermee,hopelijk word het alsnog snel opgelost,sterkte :(:)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:32

Yommie schreef:
Beetje raar hoe jullie reageren,afspraak is afspraak..als iemand zegt tussen 6- 8 hoort hij gewoon te komen die tijd...en als hij dat vervelend vind dat had hij beter in dag dienst kunnen werken!

volgens mij heb jij geen idee wat voor werk die man doet :n

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:34

Yommie schreef:

Aja..dan is het natuurlijk heel logisch als hij alsnog na 10 uur wil komen....

Ik vind wel dat de loodgieter even had kunnen bellen dat het wat later kon worden (wie weet had hij dat nog wel gedaan), maar hij kan zijn zaterdag waarschijnlijk ook niet geheel vantevoren plannen ivm noodgevallen en gevallen die langer duren.

Beetje stom dat je moeder zo heeft gereageerd..ik zou ook denken: graag of niet ;) en in dit geval heeft de loodgieter waarschijnlijk het idee van: zoek het dan maar lekker uit (en terecht)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:36

Daar heeft iemand niet altijd controle over yommie... er is zoiets als spoedgevallen he... :)* Als die er tussendoor komen, dan zal het voor minder belangrijke gevallen later worden, heel logisch als je het mij vraagt. Bovendien kunnen diverse klussen soms meer tijd in beslag nemen dan de loodgieter zelf verwacht had... De loodgieter zelf is vast ook liever niet aan het werk na 22:00, maar je hebt geen controle over iedere situatie...

Om maar eens een voorbeeld te noemen over een ander beroep waar spoedgevallen voor kunnen komen; mijn merrie heeft ooit een heel ernstig ongeluk gehad... en toen ben ik toch echt als spoedgeval voor alle afsporaken gekomen hoor! Iedereen heeft toen helaas een paar uur langer moeten wachten, maar dat was natuurlijk niet meer dan logisch... zo kan dat in andere vakken natuurlijk ook werken...

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:37

mirgino schreef:
Yommie schreef:

volgens mij heb jij geen idee wat voor werk die man doet :n

jawel hoor,hij heeft dus oproep dienst voor mensen zoals de ts,waar die zelf voor gekozen heeft...
net als andere beroepen...waar ze ook goed voor betaald worden....en als je dat vervelend vind moet je in de dag dienst gaan werken...en heb je gewoon pech als er iemand belt die geen water meer heeft!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:39

yommie, zijn dienst staat kompleet los van spoedklussen hoor... en ook kompleet los van het feit dat diverse klussen simpelweg uit kunnen lopen, dus die redenatie slaat echt als een tang op een varken... Overigens vindt de loodgieter van de TS het blijkbaar niet vervelend om die oproepdienst te hebben en daar aan te voldoen, want HIJ is bereid om gewoon nog te komen na 22:00... Dat de moeder van de TS dat niet wil is toch echt haar probleem en niet dat van de loodgieter.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:42

vikki schreef:
yommie, zijn dienst staat kompleet los van spoedklussen hoor... en ook kompleet los van het feit dat diverse klussen simpelweg uit kunnen lopen, dus die redenatie slaat echt als een tang op een varken... Overigens vindt de loodgieter van de TS het blijkbaar niet vervelend om die oproepdienst te hebben en daar aan te voldoen, want HIJ is bereid om gewoon nog te komen na 22:00... Dat de moeder van de TS dat niet wil is toch echt haar probleem en niet dat van de loodgieter.

Nou ik kan me niet voorstellen dat hij in ze uppie allemaal spoedgevallen heeft....het is niet een kwestie van leven en dood..je draait de hoofdkraan dicht en klaar!
Alleen geen water hebben is wel erg vervelend. 8-) ..en als je dan afspreekt om tussen 6-8 langs te komen ,en je kunt niet bel dan netjes af...