Omdat ik een polsblessure heb kan ik niet meer fulltime met paarden werken.
Nou ja eigenlijk is het grootste probleem dat het uitmesten en opstrooien niet meer gaat, maar ik kan het maar niet accepteren dat ik mijn droom, het werken met paarden op moet geven.
Ik heb bijna 10 jaar op maneges gewerkt, en ik ben nog nooit zo happy geweest als in die tijd.
Nou vraag ik me af of het te doen is om bijvoorbeeld op een manege alleen les te geven en voor de paarden te zorgen etc. Eigenlijk alles behalve het stalwerk.
Het klinkt in mijn oren onhaalbaar, maar ik ben bij een arbeidsdeskundige geweest en vroeg mij uit te zoeken of dit mogelijk zou zijn.
Wat denken jullie en zijn er mensen hier die op zo'n manier iets doen. (ik heb mijn diploma "meedewerker paardenhouderij en paardensport nivo 4")
Ga dan natuurlijk ook de Orun doen.
Alle ideen en opties zijn welkom

) Als het paard hangt in je handen, zich los wil trekken bijv. Tenminste als instructrice zit je zelf ook veel te paard denk ik?
) ook werkzaam geweest op een stal, ik was daar dan wel groom maar hoefde dus niet uit te mesten. Daar hadden ze 2 kerels voor rondlopen die alleen dat deden. Er zijn dus wel stallen te vinden waar je alleen maar met paarden bezig bent. (dit was wel zwitserland, en ik heb geen idee of je richting buitenland wilt, maar het is dus te vinden.) Althans toen 
)