Begin mei gaan we (ik, mijn ouders en mijn zus) verhuizen. 't Is echt een mooi huis
, eigelijk eerder een villa
... Ik ben echt heel blij! 
Maar nu moet ik ook nog kiezen hoe mijn kamer er gaat uitzien. Nu is mijn kamer rood/rozig zowat. Bahh... wat ben ik die kleur beu seg! Dus nu zou ik graag een ander kleurtje willen. Zelf dacht ik aan blauw of paars of oranje ofzoiets. Het liefst zou ik lichte kleuren willen, en niet zo donker, dus zeker geen zwart of grijs. En ook liefst geen behangpapier, dat vind ik ook niet zo mooi. Dus een lichte kleur, maar welke kleur, daar ben ik nog niet uit. Graag zou ik ook twee kleuren combineren, bv. donkerblauw en lichtblauw ofzoiets.
Hebben jullie nog leuke kleuren en ideeën voor mij?
Dan, zou ik gordijnen gebruiken? Ik denk eigelijk toch dat ik geen gordijnen ga gebruiken. Meestal zijn er toch alleen maar van die "tafelkleed-gordijnen", en oh... wat zijn die lelijk!
Ik denk eigelijk dat het gewoon een rolluik gaat worden...Gordijnen gebruiken of niet? En weet jij mooie gordijnen?
Ik dacht er ook aan om een stukje in de buurt van mijn bureau met magneetverf te doen. Dat lijkt me wel "cool" en handig.
Zou ik magneetverf gebruiken? Hebben jullie daar slechte of goede ervaringen mee?
En dan, zou ik mijn kamer nog volhangen met posters enz? Ik denk dat ik misschien maar 1 of 2 posters ga hangen... Dat oogt toch veel mooier, niet?
Zou ik mijn kamer vol posters enz. hangen?
Alvast bedankt voor het lezen!

)
als je een rijtjeshuis+garage gewend bent
)
)