Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hunter87 schreef:vroeg mij gewoon af of jullie je vriend/vriendin ook wel eens zat zijn
gewoon in de vorm van joh, laat me lekker een avondje alleen op de bank hangen ipv dat geplak bij elkaar...
loop me nou niet de hele tijd te bellen als ik ergens mee bezig ben....
ik weet dat onze relatie niet al te best(meer)is maar had dit bij mijn 2 exen namelijk ook, en ligt het dus niet perse aan hem

Ik zie mn vriend hooguit 2 avonden per week, de rest sms'n we wel en af en toe bellen maar ook niet de hele dag door ofzo.. Dus ben hem voorlopig nog niet zat hoor
hunter87 schreef:joolien: doe mij ook zn makkelijke vriend! als ik een keer alleen wil slapen omdat ik de volgende dag vroeg(llees 5.00uur) moet werken, is dat al een probleem.. :S
stappen jullie wel eens met je vriend samen?? ik vind stappen namelijk zonder vriend gezelliger dan met. ik heb altijd het gevoel dat ik me moet gedragen als hij er bij is(niet dat ik zn extreme losbol ben ofzo)
Eigenlijk ook nooit van die gevoelens van, laat me eens met rust. Ik wil juist meestal meer aandacht, haha! Al kom ik niks tekort hoor... Ik zou dan gaan twijfelen aan mijn gevoelens voor hem als ik hem soms zat zou zijn. 
MissToseland schreef:ja soms ben ik wel blij dat ie maandag weer in de vrachtauto stapt
maar meestal vinden we elkaar lief, al 5 jaar lang
pinuts schreef:moet ook kunnen.. je ben niet versmolten met elkaar:S je hebt ieder een eigen leven.. kom op

(moet dit weekend wss terug naar Barca
)