zijn jullie je vriend(in) ook wel eens zat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

zijn jullie je vriend(in) ook wel eens zat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 13:16

vroeg mij gewoon af of jullie je vriend/vriendin ook wel eens zat zijn

gewoon in de vorm van joh, laat me lekker een avondje alleen op de bank hangen ipv dat geplak bij elkaar...
loop me nou niet de hele tijd te bellen als ik ergens mee bezig ben....

ik weet dat onze relatie niet al te best(meer)is maar had dit bij mijn 2 exen namelijk ook, en ligt het dus niet perse aan hem

mijn vriend loopt nu stage in adam, komt naar huis wanneer die zn 2 dagen vrij is. ik ben dan best druk(ok hou wel wat rekening met hem maa romdat ik ook onregelmatig werk kan dat niet altijd) en dan wil hij ook aandacht en dan word ik soms zo gek van hem
Laatst bijgewerkt door hunter87 op 24-02-09 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:20

hunter87 schreef:
vroeg mij gewoon af of jullie je vriend/vriendin ook wel eens zat zijn

gewoon in de vorm van joh, laat me lekker een avondje alleen op de bank hangen ipv dat geplak bij elkaar...
loop me nou niet de hele tijd te bellen als ik ergens mee bezig ben....

ik weet dat onze relatie niet al te best(meer)is maar had dit bij mijn 2 exen namelijk ook, en ligt het dus niet perse aan hem

Pff hier nog eentje, je hebt een bondgenoot gevonden. :)
Ik ben hem op het moment echt spuugzat, maar dan meer omdat ik altijd alles moet regelen, de eerste moet zijn die ergens moeite voor doet enz.
En ja, ik ben het echt héél erg zat...Maar dan is het bij mij een beetje de andere kant op, op de bank hangen is al zeker 4 maanden geleden, bellen, ik vind het nog knap dattie weet dat hij me kan sms-en.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:20

uhm ja kan hem afentoe best achter het behang plakken

edit: Sassieja de eerste 2 regels komen erg bekend voor :+

hunter87

Re: zijn jullie je vriend(in) ook wel eens zat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 13:22

sassieja: wil je een beetje van mij hebben.. :P
ik zit nu op me werk, had vanmorgen toen ik wakker werd al 4 berichtjes met hoe die had geslapen, boeiend!(not!), ik kan hier gewoon niet bellen met me eigen tel, maar blijven proberen.. echt grrr (oeps)

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:24

Ik had het ook bij 2 exen, echt vreselijk vond ik het!!

1 Was nog erger die kwam elke avond en zelfs bij me paard dus was nooit alleen! Heb er op een gegeven moment ook maar wat van gezeg want werd hem echt zat haha

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:26

ja soms ben ik wel blij dat ie maandag weer in de vrachtauto stapt :Y)
maar meestal vinden we elkaar lief, al 5 jaar lang :))

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:27

ik vind het lastig als mijn vriend telkens een kus op mijn hoofd komt geven, het irriteert :o

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 13:30

ow ik ken het, ik hou helemaal niet van dat kleffe gedoe en dat dan telkens in het openbaar, iehl

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:32

In het openbaar valt nog mee maar ik vind het irritant als mijn vriend constant een knuffel vraag (ook terwijl ik bezig ben) en het dan niet snapt als ik het niet wil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:33

Ik heb een goede relatie, maar ik heb soms ook wel eens dat ik een avondje alleen wil zijn. Dan spreken we gewoon niet af. Ik zeg dat wel eerlijk tegen hem.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:36

pff wat een luxeproblemen zeg ;) Ik zie mn vriend hooguit 2 avonden per week, de rest sms'n we wel en af en toe bellen maar ook niet de hele dag door ofzo.. Dus ben hem voorlopig nog niet zat hoor :+

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 13:38

joolien: doe mij ook zn makkelijke vriend! als ik een keer alleen wil slapen omdat ik de volgende dag vroeg(llees 5.00uur) moet werken, is dat al een probleem.. :S

stappen jullie wel eens met je vriend samen?? ik vind stappen namelijk zonder vriend gezelliger dan met. ik heb altijd het gevoel dat ik me moet gedragen als hij er bij is(niet dat ik zn extreme losbol ben ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:40

Mijn relatie is prima, maar ook ik heb er soms last van dat ik hem ff zat ben, andersom is dit ook zo en dit weten we van elkaar.
Was ook heel blij dat hij vorige week ff een weekje op wintersport ging. Heerlijk vond ik het! Maar ben ook erg blij dat hij nu weer terug is :)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:42

Ja ik ken het ook, denk dat iedereen dat wel eens heeft?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:43

ik heb nu 2 jaar een relatie, en zie mij vriend echt niet elke dag,, gelukkig niet want ik hou niet van dat kleffe gedoe.. kunnen we ook gewoon tegen elkaar zeggen, en als we geen tijd voor elkaar hebben zeggen we dat ook eerlijk. Dat lijkt me logisch als je beetje goedlopende relatie wilt hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:45

hunter87 schreef:
joolien: doe mij ook zn makkelijke vriend! als ik een keer alleen wil slapen omdat ik de volgende dag vroeg(llees 5.00uur) moet werken, is dat al een probleem.. :S

stappen jullie wel eens met je vriend samen?? ik vind stappen namelijk zonder vriend gezelliger dan met. ik heb altijd het gevoel dat ik me moet gedragen als hij er bij is(niet dat ik zn extreme losbol ben ofzo)

Ja mijn vriend en ik hebben respect voor elkaars ding, we gaan ook zowel samen als alleen stappen. Geen probleem.

Ik zou daar als ik jou was gewoon met hem in alle rust eens een keer over praten.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:46

Ik woon samen en nee, ben hem nooit zat! ;)
We zijn ook niet echt een klef stel, en we laten elkaar erg vrij in doen en laten waardoor ik bv ook wel eens een avondje met een vriendin op stap ga evenals hij ;)

Biebabeloeba

Mja, ik was hem zat, maar met zijn nieuwe werk nu mis ik hem wel ^)
Zie hem normaal alleen in de weekends en nu is hij al 3 weken op rij elk weekend naar Barcelona moeten gaan en als hij dan zo avond thuiskomt is hij zo moe, dat hij direct in bed kruipt ^)
Pfff ik heb oook aandacht nodig hoor :+

pinuts

moet ook kunnen.. je ben niet versmolten met elkaar:S je hebt ieder een eigen leven.. kom op

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:50

Wij zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik ben hem nog lang niet zat :D Eigenlijk ook nooit van die gevoelens van, laat me eens met rust. Ik wil juist meestal meer aandacht, haha! Al kom ik niks tekort hoor... Ik zou dan gaan twijfelen aan mijn gevoelens voor hem als ik hem soms zat zou zijn.

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:51

MissToseland schreef:
ja soms ben ik wel blij dat ie maandag weer in de vrachtauto stapt :Y)
maar meestal vinden we elkaar lief, al 5 jaar lang :))

Ik ook

en vind t nu heeel vervelend dat ie elke avond thuis is.

Die waren van mij hahaha.

Maar kan m zeker wel is af en toe achter t behang plakken.
Maar wil m voor geen goud kwijt hoor.

maar wat pinuts zegt. je bent niet aan elkaar versmolten.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:51

pinuts schreef:
moet ook kunnen.. je ben niet versmolten met elkaar:S je hebt ieder een eigen leven.. kom op

Was dat tegen mij?
Zoja, ik heb hem al 3 weken op rij niet meer gezien, buiten in bed op zo avond, terwijl we elkaar normaal elke dag zagen, mag ik ook ff klagen?! Het topic is hier toch voor bedoeld, niet? Ff over je vriend klagen, ewel ik vind dat dit een reden is voor mij, dus ik plaats het hier. Of is je vriend missen een teken dat je geen leven hebt?...kom op zeg

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:52

ik ergerde me ook enorm aan me ex, zo erg dat ik het toen heb uitgemaakt.. hij smste elk dag net zolang totdat ik antwoorde, hij was heel klef, hij keek me constant aan ook bij het eten, geen eigen mening dus deed mij na, en nog wel meer dingen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:53

rustig maar het was niet tegen jou.. Het was in het algemeen, en eig aanvulling op joolien

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 13:54

Ok, omdat het zo vlak na mij was geplaatst, voelde het zo aan :)
sorry dan, maarja ben aan het vriendjeafkicken nu :P (moet dit weekend wss terug naar Barca ^) )