, ben meer gaan werken, meer bij mn paardjes, heb heel veel "girlsnights" met vriendinnen, eigenlijk gaat alles goed, geen stress, geen gezeur, geen verplichtingen, helemaal top dus! Vaak krijg ik rare reacties daarop, als je verteld dat je al iets meer dan 6mnd vrijgezel bent, kijken mensen of ze water zien branden, dat je iets zegt wat heel erg raar is, sommige vinden me zelfs zielig
, Mensen zijn dan in de veronderstellling dat je dan wel iets van een scharrel hebt, want sja mensen hebben nou eenmaal hun behoeftes. Ja klopt ik heb zeker mijn behoeftes! maar ik ben niet een of andere sloerie die maar met iedereen het bed in duikt, ik heb geen scharrel, en ik wil niet alleen iemand voor de s.ks. Op een of andere manier word je dan raar aangekeken, en vinden mensen het maar vreemd. En mensen kijken nog gekker als ik zeg dat ik ook niet op zoek ben en geen man in mn leven wil... En het is me niet 1 keer over komen dat mensen zo reageren, maar het gebeurd regelmatig!
Tuurlijk mis ik 's avonds wel iemand, maar over het algemeen vermaak ik me prima!
Ben ik nou maf? Of wat?