Hebben elkaar leren kennen via een internetsite. Vond dit soort sites nooit iets voor mij, maar tot nu toe bevalt het me wel. Heb nogal een druk leven en niet echt de tijd om lekker uit te gaan oid om nieuwe mensen te ontmoeten. Dit is tot nu toe nog best een leuke manier

Meerdere mensen gesproken via msn, ook een aantal via sms, maar bij eentje klikte het vanaf moment 1 al erg goed. Konden overal over kletsen, voelde aan alsof we elkaar al jaren kende, etc.
Als ik ergens mee zat (hij was bijv een tijdje erg slijmerig) dan kon ik dat ook gewoon zeggen en luisterde hij ook. Het voelde iig erg goed, dus besloten om een afspraak te maken. Wel al redelijk snel, denk dat we elkaar nu 3/4 weken kennen. Vanaf het eerste moment wel al dagelijks contact gehad.
Ben normaal gesproken absoluut niet van snel afspreken, maar wil graag weten of het in het echt ook zo klikt. Mocht dat namelijk niet zo zijn, dan blijf ik niet met dat gevoel zitten

Maar goed, morgen is t dus zover
hebben (natuurlijk) afgesproken op openbaar terrein, gaan wat drinken, bios, eten (heel standaard allemaal
).Is mn aller eerste date ooit
en dus wel wat spannend. Al ben ik niet echt zenuwachtig. Probeerde er sowieso ook niet teveel van te verwachten, dan kan t altijd beter uitpakken 
Wanneer was jullie eerste date? En hoe verliep die?

Groetjes, Jennifer