K had vandaag echt een apart gesprek met iemand op stal.
Dr staat nog maar net een man bij ons op stal van een jaar op 37.
Nou vroeg die hoe oud ik was dus ik zei dat ik 19 was. Nou hij stelde nog een paar vragen en uit eindelijk vroeg die waarom ik altijd zo vroeg op stal ben, K vertelde heb dat ik om 7 uur begin met werken en dan meestal al om 12 uur of 1 uur klaar ben en dus meteen naar stal kan.
Waarop hij vroeg hoelang ik al werkte zei ik dat ik al vanaf mn 14de werk en op mn 16de met school gestopt ben, Ook dat ik me paard en alles zelf betaal.
Nu kwam hij met de opmerking, "iemand van 19 jaar hoeft niet te werken".
Hij vind dat als je 19 jaar bent je nog steeds van je ouders zak mag leven , En dat je lol moet maken enzo. Verder vind hij dat mijn ouders me moeten verbieden om mijn werk te doen, Ik werk als kamermeisje dus is best zwaar werk en je moet vroeg opstaan vind hij. Nou vind ik het werk niet eens echt zwaar
Nu is mijn mening hierin dat ik gewoon financieel onafhankelijk wil zijn van me ouders en niet lang leven de lol wil hebben, En als ik om 12 uur klaar ben met werken heb ik nog genoeg tijd om lol te maken en ik ben in het weekend altijd vrij.
Wat vinden jullie?
Stelling: "iemand van 19jaar hoort nog op de zak van de ouders te leven en hoord geen 'zwaar' werk te verrichten en gewoon "lang leven de lol" instelling moeten hebben".
Barst los, Eens of oneens en natuurlijk waarom?
.
. Tuurlijk zou het lekker zijn om alles te krijgen, maar je leert er heel veel van. Nu ben ik wel vroeg op mezelf gegaan (18de), maar het moest vanwege situatie.
.