mijn ouders hebben ons nooit tegen gehouden om contact met ze op te nemen of er na toe te gaan. zn goeie band had ik nou ook weer niet met ze. (lees mijn neefjes waren altijd beter dan mijn broer en mij en dat werd goed gemaakt door ons kadotjes/geld). met kerst en onze verjaardagen kregen we altijd een kaart en geld waar wij een bedank kaart op terug stuurde. dat was het enigste contact. met mijn tantes en ooms+neefjes heb ik ook geen contact. dit omdat ik vind dat contact van 2 kanten moet komen.
maar nu, mijn opa en oma zijn dit jaar 50 jaar getrouwd en niet zo gezond meer en makkelijk op de been. ze hebben mijn broer en mij gevraagd om evt met aanhang naar hun feest te komen. er is daar ook een mogelijkheid om te blijven slapen. ik had al gezegt dat ik niet ga. mijn broer gaat ook niet. maar nu begin ik te twijfelen of ik wel of niet zou gaan.
ok het zijn de jongste niet meer, ze zouden (klinkt zo bot) zo op de een op andere dag dood gaan. we doen hun er een groot plezier mee om te gaan. wat mij tegen houd is dan het geroddel zo van:
de kinderen van ** en ** zijn er wel, waar zijn ze zelf?
hoe is het met **?
waarom zijn je ** en ** er niet?
dus nu de vraag.... wat zouden jullie doen??? leef je uit...
) en zorg desnoods dat je savonds wel weer naar huis kunt met een auto, zodat je niet persee de hele avond + nacht vast zit als het toch niet zo leuk loopt. 
)