Vodafone. Om niet goed van te worden zeg....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Vodafone. Om niet goed van te worden zeg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 13:49

Hoi.

Ik kijk vandaag op mijn verbruik en tegoeden
en daar zou volgens hun staan dat ik buiten mijn tegoeden: 27.50 euro heb op gemaakt.
En dat ik helemaal geen tegoeden meer heb.

Maar hier klopt helemaal niks van.
Want ik bel amper. Heel afentoe eens een keer.
En smsen op het tegoed kan niet want ik heb een sms blok.
Maar dat zou dus betekenen dat die op is. en daar klopt niks van want ik heb echt geen 1000 smsjes verstuurd.

Nu bel ik vodafone op.
En nu kunnen ze mij dus geen gegevens geven omdat het op mijn moeders naam staat.
Ja hallo, het is toch mijn telefoonrekening? Ik betaal het toch??

En de rekening van deze maand is ook hoog. Omdat ik er overheen zou zijn?Waar geen meter van hoort te kloppen.Want zoveel bel en sms ik nou ook weer niet.

Echt, met vodafone is alleen maar gezeur.... :( :(

Wie heeft het nog meer?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:08

Ik ik ik! Ik vind de klantenservice van vodafone maar zeer weinig klant gericht... kosteloos je abonnement laten verhogen is geen probleem, maar als je het dan weer wil verlagen naar het oospronkelijk bedrag... dan mag je even je portemonnee trekken... :( Ik heb vandaag dan ook beide vodafone abonnementen (van bf en van mij) opgezegd en dat heeft me zeer vrolijk gestemd. Ik zal eerlijk gezegd blij zijn als ik van dat bedrijf verlost ben...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:38

Uhm ... Vriendlief ook abbo klant bij Vodafone ... Hij had ook die tarief van 27,50 per maand maar hij kwam daar nooit aan doordat ie bijna niet ermee belt (ivm ook werk mob)... En hij zit nu in april 2 jaar bij Vodafone en hij heeft er geen ene gesodemieter mee gehad nog *klopt af* ... Hij heeft zijn abbo verlengen ivm in april zijn abbo afliep, en wilde ie er een mooie maar ook gratis nieuwe telefoon bij zijn verlenging, en deze heeft ie ook helemaal gekregen alles naar wens de telefoon kwam ruim op tijd vriendlief heeft zijn nieuwe telefoon nu al in gebruik al enkele weken terwijl in april zijn nieuwe verlenging in gaat ... Want hij heeft ook zijn abbo laten verlagen en kostte hem geen enkele rooie eurocent! Dus straks vanaf april verlaagd ie qua abbo maandbedrag van 27,50 naar 22,50 per maand waarbij ie de eerste 9 maanden voor 10euro per maand ...

Anoniem

Re: Vodafone. Om niet goed van te worden zeg....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:39

Hier nog een uitermate tevreden Vodafone-klant...

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:42

Ik ben ook tevreden over Vodafone, en ik heb maar een abonnementje van 7,50 of zo.

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:44

€27.50 is dat incl. of excl. BTW, denk dat veel mensen daarmee de mist in gaan........ Want als je zo'n abonnement afsluit dan is de belbundel meestal excl. BTW maar dat zeggen ze er niet bij?!? Zelf tevreden over Vodafone!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 15:44

Als ik nu (na aflopen van het contract) wil verlagen, dan kan dat maar met 1 stap... en kost het 20 euro... dan verlaag ik dus niet, maar zeg ik liever op :D .

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:03

Ik heb ook alleen maar gezeur met mijn abo bij Vodafone, dat abonnement verleng ik dus ook echt nooit niet.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:05

vikki schreef:
Als ik nu (na aflopen van het contract) wil verlagen, dan kan dat maar met 1 stap... en kost het 20 euro... dan verlaag ik dus niet, maar zeg ik liever op :D .

Hmm ... Vriendlief was allereerst aan rond kijken naar providers die bijv aantrekkelijk cadeau weggeven, helaas daar zat niks nuttigs tussen en toen besloot vriendlief maar gewoon bij vodafone te blijven maar wou ie zijn abbo maandbedrag verlagen (dit heeft ie eerst nagevraagd van hoe of wat), en daar werd hem bij gezegd dat dat niks extra´s kost), en vriendlief dus zijn abbo kon verlagen ... :D

_Kimmm

Ik ben er absoluut niet mee tevreden! Ook elke keer boven me tegoeden zelfs toen me telefoon een maand uit stond! :(

Anoniem

ik heb ook vadafone en heb er geen problemen mee..

je kunt op internet je specificatie zien dus zie je ook gelijk of het klopt..

Wendy_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:17

afgelopen weken heb ik mijn tegoed niet eens op kunnen vragen vanwege een storing.. en niemand die je er ook maar iets over kon vertellen!
Heb het in het begin ook een hele periode gehad ( ben overgestapt van prepaid tmobile naar abbo vodafone met nummerbehoud) nou ik heb de eerste 2 maanden geen idee gehad met wat ik nou verbelde en smste.. en als ik dan vroeg waarom dat niet kon hadden ze geen antwoord.
verder aardig tevreden maar dit soort dingen zijn wel erg vervelend.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:19

Ik heb ook het idee dat ik veel en veel te veel betaal! Iedere maand boven m'n tegoed terwijl ik niet abnormaal veel bel of sms. Ben ook rond aan het kijken voor iets anders. Want met de telefoon van m'n werk doe ik met 20 euro zowat een jaar (prepaid). En met mijn eigen telefoon (Vodafone abonement) betaal ik zowat 20 euro per maand. En dat terwijl ik meer werktelefoontjes pleeg dan privételefoontjes.

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:20

Ik heb ook een abonnement van Vodafone, maar moet zeggen dat het bij mij eigenlijk altijd wel klopt.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:27

Nou ik heb dan geen vodafone maar t-mobile.
Als ik op internet kijk naar mn tegoed staat er bijvoorbeeld dit:

Aantal minuten: 180
aantal sms: 560
overige kosten, €1,20

nou dat klopt ook niet.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:32

Vodafone heb ik ook altijd problemen mee gehad.
Ben lekker terug gegaan naar HI, bevalt me een stuk beter!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:34

Ik heb heel ff bij voda gezeten, maar dat beviel me absoluut niet! Heleboel kosten achteraf, of ze wouden je nergens mee helpen.

Nu zit ik bij Hi, en die hebben wel een ontzettend goede klantenservice vind ik!

En ohjah, ik raad mensen een Lifelineverzekering af :Y) Weet niet of dat alleen van Hi is, maar die lui sturen je echt van het kastje naar de muur.

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:35

wat je eigenlijk zou moeten doen is een ''myvodafone'' aan moeten maken op http://www.vodafone.nl
dan krijg je namelijk je rekeningen te zien + alle nummers die je gebeld hebt en hoe lang en alle smsje die je gestuurd hebt. ook staan overal alle tijden erbij.
ik ben opzich wel tevreden over vodafone, vooral dat onbeperkt smsen is perfect!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:36

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:44

Ik heb dan wel geen abonnement op Vodafone, maar gewoon prepaid en ik ben echt heel erg tevreden hierover :j

Lastig probleem dat geschetst wordt hierboven..

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:57

Ja ik heb hetzelfde..
Ze zegen dat ik er €30,- overheen zit.. terweil dit dus echt niet klopt!! wordt hélemaal gek van die kút Vodafone..

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:58

Ik had ook altijd veel te hoge rekeningen. Klopte echt niks van, ben daarom maar overgestapt op Ben.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:33

Xpinoxx schreef:
wat je eigenlijk zou moeten doen is een ''myvodafone'' aan moeten maken op http://www.vodafone.nl
dan krijg je namelijk je rekeningen te zien + alle nummers die je gebeld hebt en hoe lang en alle smsje die je gestuurd hebt. ook staan overal alle tijden erbij.
ik ben opzich wel tevreden over vodafone, vooral dat onbeperkt smsen is perfect!

Dit heeft vriendlief ook zijn eigen myvodafone...Is heel erg handig en elke maand goed op tijd krijgt vriendlief het standaard sms-bericht van ´´Uw nieuwe rekening staat voor je klaar´´. En heel handig is dat als je bijv geen tijd of drukte om te gaan kijken, dan blijft vodafone het om de zoveel dagen herhalen ...

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 19:04

Eerder moest ik altijd betalen wat ik opmaakte.
En nu ineens een vast bedrag.
maar ik weet eigenlijk nergens vanaf.
Dat er zo iets was.
Maargoed.
Ik moet nog even...
Maar ben blij als ik er dan toch echt van af ben.

Onbeperkt smsen vind ik ook fijn.
maar het zou nu dus zijn dat ik meer als 1000 smsjes stuur.
En dat klopt dus echt niet. ;)

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:40

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik kreeg afgelopen
maand een rekening van 31,-

Ik heb een abonnement van 22.50, deze bestaat uit
12,50 voor bellen en 10,- voor onbeperkt smsen.
Ik bel eigenlijk nooit dus mij de vraag hoe die rekening
op dit bedrag kwam. Heb er iets van 10x heen gebeld,
maar kreeg elke keer te horen dat de service lijn eruit
lag en niet bereikbaar was ofzo. Ik moest het later maar
weer proberen.