Loverboy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elbeauty

Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 17:47

Ik denk dus dat mijn lieve geweldige en mooie vriend een loverboy is. Maar ik weet eigelijk niet wat ik er nou mee moet ja uitmaken natuurlijk. Maar moet ik hem aangeven bij de politie of in elk geval de politie inlichten?
Het zit namelijk zo. Een week of 6 geleden heb ik hem leren kennen gewoon buiten bij het stoplicht. Hij had toen mijn nummer gevraagd en hij bleef mij maar smse. Geen rare dinge ofzo gewoon dat hij mij een leuk meisje vond, hij stelde vragen en eigelijk vond ik zijn smsjes wel grappig. Hij vroeg of ik hem nog een keer wou ontmoeten ik heb gezegd dat ik dit wel wilden maar dan nam ik wel mijn vriendin mee hij vond dit geen probleem. Het was een supergezellige avond heb gelijk 2 broers van hem ontmoet en deze leken me ook aardig. Na deze ontmoeting bleven we smse en zag ik hem nog een keer. Het was echt heel leuk met hem en hij was super lief voor mij. Daarna kreeg ik een mooie ring van hem en nog wat knuffels en een roos. Ik had al in mijn achterhoofd van hier klopt iets niet. Maar hij was nog steeds lief en aardig voor mij dus ik had zoiets zolang het zo blijft vind ik het goed maar ik was wel voorzichtig met hem.
De afgelopen 3 weken heb ik eigelijk bijna elke dag bij hem geslapen dat was echt leuk en hij was nog steeds lief voor mij.
Maar toen begon hij te vertellen over zijn ex dat zij een h*er was. Ik reageerde gelijk van GATVERDAMME en heb gelijk gezegd van dat hij daar niet over moest praten. Daarna zei hij ook dat dit een grapje was.
Maar donderdag begon hij hier weer over. Hij zei dat hij dat leven gewend was met veel geld en alleen leuke dinge doen. Ik zei van ja zoek dan maar een ander meisje maar ik ben zo gek niet. Toen zei die nog dat hij er niks aan kon doen maar dat hij dat leven gewoon gewend was en hij zou nooit aan mij vragen of ik dat ook zou doen. Eigelijk was mijn gevoel voor hem gelijk weg ik vond dit echt zo vies en bah ik moet er nog niet aan denken. Maar toen zei hij weer dat het een grapje was om te kijken hoe ik zou reageren. Ik dacht ja het zal wel. Maar toch dacht ik ik geef het nog een kans. En nou begon hij er vannacht dus weer over dat het niet werkte tussen ons. En hij wou wel met mij samen wonen en al die dingen maar hij wilde geld hebben. Hij zei nog dat hij nog nooit zoveel voor een meisje had gevoeld en nog meer van die bullshit.
Pff ik voel me zo genaait door hem ik hoef hem ook absoluut niet meer. Maar ik wil het hier eigelijk niet bij laten. Hij is gewoon een loverboy hij heeft me tot niks gedwonge maar mij er wel op aangestuurd.
Maar wat moet ik hier nu mee doen?

Anoniem

Re: Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:51

Uit je verhaal maak ik niet direct op dat je vriend een loverboy is, wel een raar mannetje. Die ring.. tja.. Ik kreeg ook een gouden kettinkje toen ik pas net met m'n vriend ging. En hij is geen loverboy. :D Loverboys praten meestal niet zo als jou vriend.. Die houden alles geheim en die l.ullen je via een omweg achter het raam.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:52

tjah, vraag me af of aangeven zin heeft. hij heeft nog niks illegaals gedaan, behalve cadeautjes geven en over vervelende dingen gepraat.

Je kunt het altijd proberen, maar vraag me af of het zin heeft.

uitmaken en wegwezen bij die kerel.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:58

Heeeeeeel goed, dat je daar niet in op ging, laat je niet door hem gebruiken, want dit is nog maar het begin, echt wel, zo gaan ze te werk.

Gelijk uitmaken, en negeer hem en reageer nergens meer op, neem ander telefoonnummer.

Anders wordt het moeilijker, dat had ik van de tv en van het lezen.

Echt, verbreek zo mogelijk echt alle banden en contacten met hem.

En licht je ouders in, en ook de politie, jij hebt geluk gehad, dat je het doorhebt, maar een ander meisje misschien niet.

Je komt er nog goed vanaf, maar heel veel meiden helaas niet, die trappen in de mooie praatjes en cadeaus, wat ik ook zelf eigenlijk niet begrijp, want dat stoot echt me af, van zoveel geslijm en cadeaus, en dat soort praatjes, echt niet hoor.

Vroeger in de discotheek, vroeg een jongen aan mij om mijn nummer, ik gaf de verzonnen nummer en ging er verder niet op in, zelfs een mooie ketting sloeg ik af, die kreeg ik zomaar van hem, die gaf ik terug, maar hij nam het niet aan, dan maar op de grond neergelegd en loop weg, niet mee praten en of wat dan ook, dan druipt ie wel af, of anders ga naar huis, als het doorgaat met aandringen.

Inderdaad, uitmaken en wegwezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:20

Ik snap niet waarom deze jongen nu als loverboy wordt afgeschilderd,
gewoon laten gaan, politie ed denk niet dat die warm lopen voor zo'n toch wel
algemeen verhaal.
Dat jij het niet kan waarderen dat zijn ex een prsotituee is zegt denk ik meer
over hoe jij inelkaar zit, er is namelijk niets mis mee.
Gewoon lekker vaarwel zeggen.

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:29

Als jij het gevoel hebt dat hij een loverboy is, gewoon naar de politie gaan. Er is danwel geen tastbaar bewijs van loverboy praktijken en ze gaan hem niet opakken..maaarr..ze maken hier wel een aantekening van. En als blijkt dat er inderdaad vaker soortgelijke (en ergere) gevallen mbt tot deze jongen voorkomen dan gaat er een belletje rinkelen.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:31

Shiloh schreef:
tjah, vraag me af of aangeven zin heeft. hij heeft nog niks illegaals gedaan, behalve cadeautjes geven en over vervelende dingen gepraat.

Je kunt het altijd proberen, maar vraag me af of het zin heeft.

uitmaken en wegwezen bij die kerel.

Dit is ook niet illegaal?

Gewoon wegwezen en niks meer mee doen..
Ragdollcat is een tikkeltje overdreven ;)!

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 18:33

Ja er niks mis mee als iemand dit zelf wil maar hij zegt wel of we gaan samen verder en je word h*er of we gaan niet verder. En ik weet ook dat hij wel meer dingen doet die niet mogen. Oh en nog een ander voorbeeld vorige week moest hij in Amsterdam zijn en hij vroeg of ik ook mee ging dat deed ik wel. Maar toen ginge we over de Wallen lopen wie doet er nou zoiets met zijn vriendin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:41

loverboys gaan wel degelijk zo te werk!!!
denk je dat zo iemand je gelijk achter t raam zet?
nee er word eerst er voor gezorgd dat je gek op hem wordt.. en dan is hij ineens zielig, heeft geen geld e wil zo graag samen wonen en een "mooi leven" opbouwen.. maarja daar moet je wel wat voor doen..........
klinkt PRECIES als een loverboy. het feit dat hij er steeds weer over begint alleen al.

oprotten met zo iemand.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:44

Ik zou er wel melding van maken.
Moet het eerst te ver gaan? Moet ze eerst gedwongen worden / mishandeld worden / weet ik veel wat meer?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:46

elbeauty schreef:
Ja er niks mis mee als iemand dit zelf wil maar hij zegt wel of we gaan samen verder en je word h*er of we gaan niet verder. En ik weet ook dat hij wel meer dingen doet die niet mogen. Oh en nog een ander voorbeeld vorige week moest hij in Amsterdam zijn en hij vroeg of ik ook mee ging dat deed ik wel. Maar toen ginge we over de Wallen lopen wie doet er nou zoiets met zijn vriendin.

Erg tactisch is het niet om met je vriendin over de wallen te lopen, maar dat maakt iemand nog geen loverboy. Daarnaast heeft hij je een keus gegeven en niets opgelegd. Geen leuke keus, dat niet, maar hij heeft je nergens toe gedwongen.
Gewoon breken met die jongen en niets meer van je laten horen, maar ook niet te vroeg oordelen wanneer je ergens niet zeker van bent.

Anoniem

VivaLaVida schreef:

Vertel mij dan eens wat deze jongen verkeerd heeft gedaan waarom hij beschuld zou moeten worden (volgens jou) dat het een loverboy zou zijn?
Heb dit drie keer doorgelezen en vidn het eigenlijk een dood normaal verhaal.

Anoniem

VivaLaVida schreef:
nee er word eerst er voor gezorgd dat je gek op hem wordt.. en dan is hij ineens zielig, heeft geen geld e wil zo graag samen wonen en een "mooi leven" opbouwen.. maarja daar moet je wel wat voor doen..........
klinkt PRECIES als een loverboy. het feit dat hij er steeds weer over begint alleen al.

oprotten met zo iemand.

Dat hij meteen over h**ren begint is voor mij een aanwijzing dat hij geen loverboy is. Die houden júíst dat geheim, tot je ze 'terug moet betalen' en zelfs dan wordt er nog niet over gepraat..

Sammetje_

Meid, uitmaken, politie en wegwezen. Weg met die vent!! Ook al blijkt hij achteraf geen loverboy te zijn, neem alsjeblieft geen risico! Wat nou als het wel zo is? Het voelt voor jou niet goed, luister naar je gevoel dat is echt het belangrijkste!

Het zegt genoeg dat hij jou dit gevoel geeft en nu kun je er waarschijnlijk nog vrij 'makkelijk' vanaf maar hoe langer je ermee omgaat hoe moeilijker het wordt! Sterkte!! :(:)

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:47

Ik vind hem inderdaad ook zo overkomen.
van: "ik ben geld gewend omdat mijn vorige vriendin prostituee was, en ik heb het idee dat het niet goed werkt tussen ons, maar ik wil wel samenwonen. Maaar ik ben dat geld gewend en ik wil dat wel zou houden. Maar wel voelt hij heel veel voor jou."
kort door de bocht gezegd...

Bah, daar hou ik dus niet van. Hij praat echt heel krom (het werkt niet tussen jullie, maar hij wil wel samenwonen en hij vind je heeeel lief :+ )
Maar het hoeft verder dus geen loverboy te zijn hoor! Maar ik snap jouw gevoel, en ik zou er eerlijkgezegd niet mee door gaan.
Laatst bijgewerkt door _Jennifer_ op 22-02-09 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:48

Hij is tenminste wel eerlijk wat dat betreft.
Hij had het ook geheim kunnen houden.
Dat komt op mij iig niet over als een loverboy. Die lopen daar absoluut niet mee te koop.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:49

Een loverboy zal nooit over prutsmutsen beginnen voor hij jou helemaal ingepalmt heeft :)
Sowieso waarom aangeven, heeft hij jou tot iets gedwongen, gevraagd of je achter het raam wou staan? Nee dus, gewoon lekker breken als je je er niet goed bij voelt.
Dat een jongen cadeautjes geeft en er wat rare gespreksonderwerpen op na houdt wilt niet betekenen dat het meteen een loverboy is :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:51

Ik vind het nogal raar dat hij aan het begin van jullie relatie je al aan het testen is over zulke dingen, of het er over heeft, puur om te kijken hoe je reageert? Iemand die daar nog geen ervaring mee heeft gehad denkt daar nieteens aan.
Ik zou die jongen ook niet meer moeten, hij praat er te vaak over dat hij bepaalde luxe gewend is, straks mag jij daar voor gaan zorgen.

Idd, afkappen en wegwezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:51

Nijn schreef:
Dat een jongen cadeautjes geeft en er wat rare gespreksonderwerpen op na houdt wilt niet betekenen dat het meteen een loverboy is :)

Idd. Zo zijn er wel meer. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:53

Klinkt niet als een loverboy, maar alleen al het feit dat jij je er niet lekker bij voelt is genoeg om er een punt achter te zetten. Ik zie niet in wáár je melding van zou moeten maken hoor :?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:55

Dude, der is inderdaad een bepaald beeld van hoe loverboys te werk gaan, máar, dat kan dus ook waar veranderen, het is een apart gozer, maak een melding van dat je het niet vertrouwd en negeer hem..
Succes! xx

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:55

elbeauty schreef:

Gewoon lozen die handel! Als hij zoveel geld wil, dat hij dan maar zelf achter de raam gaat zitten!
Als je hem echt van illegale praktijken verdenkt zou ik het wel melden bij de politie, en dan doen zij het werk wel verder.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:56

VivaLaVida schreef:

oprotten met zo iemand.

eens,
en ik zou sowieso maar lekker ontzettend uit zijn buurt blijven nu. Ook al heeft hij niets gedaan. Jij vertrouwd hem toch niet? En zo te horen heb je gelijk.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:57

Nou zo'n iemand zou ik niet willen...het alleen maar hebben over het feit z'n ex een prutsmuts, geld
levens standaard enzo ............... Nee hier zou ik geen vertrouwen in hebben.....
Mijn vriend heeft het daar ook nog nooit over gehad en ik vindt het ook
geen onderwerp om overte hebben in een serieuze relatie.......
Vindt het dubieus.......
Laatst bijgewerkt door kally op 22-02-09 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 18:57

Tja jullie denken hier anders over. Ik zal er even bij vertellen dat het een Marokkaan is en dat ik ook van andere mensen uit zijn woonplaats heb gehoord dat hij niet te vertrouwen is en dat zijn broertje vast heeft gezeten omdat dit een loverboy zou zijn.
Ik weet ook zeker loverboys allemaal op een andere manier te werk gaan maar dat hun doel is dat hun meisje achter het raam komt te staan. Dat jullie zoiets normaal vinden snap ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik denk dat ik toch gewoon langs het politiebureau ga en gewoon mijn verhaal doen dan weten ze dat en misschien dat ze iets kunnen betekenen voor de meisjes die hij hierna probeerd in te palmen.