wat zijn je ervaringen ermee?
groene stroom of niet?
ik ben aan het zoeken op inet of het wat goedkoper kan,en de prijs vast te zetten,maar zie door de bomen het bos niet meer,
dus help!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Stroom van Nuon, netbeheer van Eneco. Vind groene stroom het meest belachelijke wat er bestaat. De stroom die uit het stopcontact komt is precies hetzelfde
Thirsa_ schreef:Netbeheer en levering van Eneco, gewoon omdat dat het makkelijkste is.. ik heb geen zin in netbeheer van de één en levering van de ander
bromfiets schreef:Groene stroom is een verkooppraatje, er is onderzoek gedaan door een consumentenprogramma (kassa geloof ik) en daar kwam uit dat de meeste groene stroom helemaal niet groen opgewekt is of geïmporteerd is. Ik geloof dat het aandeel echt groene stroom nog geen 15% is.
Ik weet dat er kamervragen over gesteld zijn, maar de uitkomst daarvan heb ik niet meegekregen.

), alleen betaal je iets meer voor je vastrecht per maand. Echter halen de meeste mensen die kosten wel makkelijk uit hun jaarbesparing, maar dat ligt er maar net aan hoeveel je per maand verbruikt.. want hoe hoger je verbruik, hoe groter de besparing natuurlijk.
knuffeldier schreef:dat van wat er als groene stroom 'verkocht' wordt er maar 15% echte groene stroom is. Ik heb trouwens stroom van eneco.

echt veel is het ook niet, maar uiteindelijk vaak wel een tikkie goedkoper dan die grote maatschappijen)
)
En ik moet er ook bijzeggen dat ik erg weinig stroom en gas verbruik, maar met mijn eigen berekening kwam ik 2x zo duur uit. Bij Oxxio trouwens ook, Greenchoice heb ik nog nooit van gehoord.
) Kaka schreef:Vind groene stroom het meest belachelijke wat er bestaat. De stroom die uit het stopcontact komt is precies hetzelfde