Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Onassa schreef:Nou, niet echt opbeurent denk ik, maar ik ben 8 jaar geleden gescheiden, inmiddels alweer 3 jaar geleden hertrouwd, maar mijn eerste man zit nog steeds in mijn hoofd en komt geregelt nog 's nachts in mijn dromen voor.
Het is denk ik de vraag, was die ex voor jou de ware???
Janine1990 schreef:Aaaargh, allemaal mensen die nooit over hun eerste liefde heen zullen komen. Ik ben bang dat ik dat ook ga krijgen, een vraag: Hoe hou je nu van andere mannen? Op een andere manier? Minder?
Janine1990 schreef:Mooi gesproken Onassa!
Knap van je man, dat hij het weet en accepteerd, echt respect. Wat een geweldige man heb je dan!
Maar ik vraag me af, is niet elke vriend/ex mogelijk de ware, op het moment dat je een relatie hebt?
Ik was ontzettend gek op mijn ex, overigens ook mijn eerste vriendje (na vele verliefdheden), we hadden grootse plannen. En m'n moeder vond dat normaal, ze zei: "Als je een relatie hebt, heb je het daar gewoon over, je weet het maar nooit. Wie weet duurt het voor altijd."
Eigenlijk een mooie uitspraak, vond ik...

Alleen moeten daar de gevoelens van losgekoppeld worden, zodat je op een gegeven moment met een glimlach aan de tijd terug kunt denken i.p.v. met een traan. En ja, dat kost tijd