Meeste mensen hebben goede voornemers bij het nieuwe jaar, maar dan vind ik het altijd te koud

En dan bedoel ik voornemens als meer sporten, of bv. met de fiets i.p.v. scooter gaan etc.
Vind midden in de winter altijd zo'n "iritant" punt om een totale verandering in te lassen..
Meestal toch wel als het lente begint te worden, enzo dan krijg ik heel wat ideetjes

En ja nu de zon steeds meer komt, langer licht blijft, de vogeltjes lekker aan het fluiten zijn krijg ikt och al wel het lente gevoel en daarbij dus ook de goede voornemens

Wil straks gaan skaten en hardlopen (gezellig met de hond, die mag ook wel weer wat meer conditie opbouwen en wat slanker worden
)En beter op m'n voeding letten, in de winter zit ik veel binnen en ja dan is het snaaien geblazen

Verder lekker vaak buiten zijn, lekker (proberen
) bruin bakken, hopen dat dat dit jaar beter gaat gezien ik of wit of rood ben, bruin slaat m'n huid altijd over
En hoe goed ik me ook in smeer, ik ben ook altijd elk jaar weer een slang aan het eind.. 
Nou kom op!

Groetjes,,
Anders vrees ik dat ik daar als gestoofde kreeft ga eindigen
En verder wil ik nou echt beginnen met hardlopen enz.. Snoep chips en andere vette zooi in de kast laten liggen.
bruin worden! en genieten van de zon

.