Ten eerste koste het mijn ongelovelijk veel moeite om dit te gaan plaatsen, maar ik kom er niet meer onderuit.
Anderhalf jaar geleden is het begonnen.....
Mijn vriend heeft een baan waarbij hij s avonds veel weg is. Gevolg is dat ik veel alleen thuis zat....
Uitverveling ga je internetten en spelletjes doen via internet. Hardstikke leuk, spelen tegen andere spelers, als je wint krijg je een leuk aantal credits terug. Ook kan je door te bellen naar een bepaald 0900 nr een aantal credits opwaarderen en dat voor het eggie spelen. Nou dat was helemaal leuk als je dan iets won want dan kon het je bank rekening ook nog spekken.
Nu ben ik wel heel nuchter, je wint misschien twee keer en daarna betaal je eerst weer alles terug eerdat je weer eens wat wint. Ik weet het ..... dat is het ergste ..... Neen ik weet het donders goed... En toch iedere keer weer op zoek naar die overwinning.
En tja... dan komt je eerste tel rekening.... 100 zoveel..... tweede 200 zoveel..... 100 zoveel enz. Grote bedragen.... En toen dacht ik ik moet mezelf hiervoor beschermen. Heb mijn provider gebeld en alle 0900 nrs laten blokkeren. rekeninge. met grote bedragen terug naar wat ik eigenlijk altijd van ze gewend ben geweest.
Maar toen....
Het begon weer te kriebelen.
En ik kan er zelf weer zo boos van worden als ik het schrijf! Ik begrijp het ook eerlijkwaar niet! Ik ben NIET ZO!
en toch doe ik het, ik heb een Paypall rekening geopend. Op die manier kan je heel gemakkelijk een bedrag overmaken va internet. Het begint met een €10. Je wint niks, maar bent wel je tientje kwijt. Nogmaals dan...
Ja gewonnen! €60!!!
Na meerdere keren op die manier spelen kom je er dan achter dat je bankrekening leeg is.......
Iedere maand weer is het dubbeltjes omdraaien.
Ik heb in ieder geval de kracht kunnen hebben om mezelf te helpen door de blokkande vanaf mijn provider. En ik denk dat ik zometeen aan de beheerder van "mijn-goksite" ga vragen of hij mijn account wil laten verdwijnen. Ik kan dit niet meer in mijn leven hebben....
DIt is een te groot probleem voor mij.... Heeft er iemand tips? Hoe mijn zelfdicipline hoog te houden? Het moet nu na dezen duizenden € een keer genoeg zijn. Het past niet meer in mijn leven ik wil het niet meer....
Verder zal mijn partner raar opkijken als ik zijn computers bij iemand anders onderbreng